hur får man zora masken??(jag har inte hästen) kan någon hjälpa mej!!? snälla!
Snälla Hjälp Mej På Zmm
det behöver ja också hjälp med!!! :(hur får man zora masken??(jag har inte hästen) kan någon hjälpa mej!!? snälla!
Så här får man hästen: Först måste man ha klarat Snowhead Temple och Biggorons utmaning så att man kan använda powder keg. Sen går man till bomb shop i Clock Town och pratar med goronen som Goron Link. Köp en powder keg. Gå till ingången till Romani Ranch (obs! måste vara dag 1!). Spräng bort stenen med powder keg. Gå in. Gå fram till Romani (flickan) och prata med henne. Anta hennes utmaning. Man ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar man det får man Epona och får lära sig Epona's Song!
Så här får man zoramasken: Rid till Great Bay (hoppa över staketen). Simma ut i vattnet till liket som ligger därute. Knuffa det iland. Det är en zora. Sen minns jag inte exakt, men jag tror man ska spela Song of Healing, så får man zoramasken.
:rolleyes: för det fösta:hur kommer man inn i smowhead temple?? :rolleyes:
:rolleyes: för det andra:hur klarar man snow head temple?? :rolleyes:
SNÄLLA HJÄLP MEJ!
Undrar en sak bara på Zelda Mm kan man blir stor Link? Och hur många Temple är det?
man är äldre än som liten i oot, men inte lika gammal som när man var stor.
ok men hur många tempel finns det?
pappa vet fusket jag ska fråga honom!!!!!
MEN KAN INGEN HJÄLPA MEJ O INTE SNACKA ANNAT!!?? snäääääääääääääääälla <_< <_< <_<
Det är fyra tempel + månen
Två saker måste man fixa först: Goronmasken och lära sig spela Goron Lullaby. När man ska in till Snowhead så sitter det en osynlig jätteGoron och blåser på en så man inte kommer fram. Spela Goron Lullaby som Goron Link så somnar den och faller ner.:rolleyes: för det fösta:hur kommer man inn i smowhead temple?? :rolleyes:
:rolleyes: för det andra:hur klarar man snow head temple?? :rolleyes:
SNÄLLA HJÄLP MEJ!
Hur man klarar Snowhead är en så stor och övergripande fråga så det kan jag svara på först när du har lite mer konkreta frågeställningar.
TACK SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMSK MKT!
men hur får man goron lullaby?? :P
Hur mycket har du klarat? Du ska slå sönder en jättesnöboll som Goron Link på marken under en av broarna. Sen ska du hälla hett källvatten på Goron Elder som finns där inne. Prata med honom några gånger och visa honom trummorna, så lär han dig första halvan av sången. Gå sen till Goron Shrine och spela sången för goronpojken. Då lär han dig andra halvan.TACK SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMSK MKT!
men hur får man goron lullaby?? :P
mer konkreta frågor...
jag har kommit så lång som in i rummet till vänster när man kommit igenom istapparna precis innanför ingången till hela templet...fastnade,hur gör ja nu?
ja kom på det! spränga väggen! :lol:
men hur gör man i rummet därpå??
:man ska skjuta ner istapparna i taket,men i nästa rum har ja nog faktiskt fastnat!
nä de har ja inte ja väntar en stund me o ändra det igen :lol:
MEN NU!, e ja fast :P
jag har kommit till det att man ska göra en "pound" me goron på en sak så att en pelare åker upp å ner! kan nån hjälpa mej??
+en liten usel fråga...om jag spelar song of time o sparar måste jag göra om hela templet då?
Kan ingen nån guide över snowheadtemple eller säga exact hur man ska göra?! SNÄLLA! :) :blink: <_< :rolleyes:
Spelar man Song of time så sparas ev. vapen du fått i templet men annars får du göra om allt. Det finns engelska guider på Gamefaqs bl.a men jag vet inga svenska.
vart finns sånna guider då??!! ;)
JAG VILl HA EN GuIDE PÅ SNOW HEAD TEMPLE!!PPLLEEAASSEE :(
Gå in här: http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/26002.html
Scrolla nedåt till Foreign Languge FAQs och klicka på den första.