💬
Logga in
Fuska.se

Tony Hawk´s Underground 2

15 svar · startad

Hej alla!

E det någon mer än jag som bara längtar som f*n! Tills Tony Hawk´s Underground 2 kommer ut! enligt mina beräkningar komer det ut runt oktober.

Man ska tydligen kunna göra sina egna klotter loggor som du senare kan måla lite var och här på banor.

Sen va det nått sånt med att man skulle välja om amn ville bli god och ond tror jag.

Hur som helst det värkar as fett! jag menar 1:an va ju det...dock lite overkligt med hawaii gapet :lol:

Jag är inte direkt en f*n men jag tycker ganska mycket om spelet, ja, jag har också hört att den snart (eller om 2000 år) ska komma ut! :lol:

ok längtar ganska mycket

14 Sep 2004

aa jo hawaii gapet o lite märkligt åker skateboard själv i verkligheten o skulle aldrig försöka mig på det :P

då hade då inte funnits här på forumet.. :P

22 Sep 2004

tony hawk spelen är ju lite väll lätta...hoppas att underground 2 blir svårare...

Senast ändrad:

klart man är ett längtar f*n!

åker också bräda i verkligheten...

23 Sep 2004

det kommer att bli grymt faktist :gitarr: :gitarr:

mmm! haha ho ho hi hi! :lol:

undrar vilka special gubbar som är med i thug2

24 Sep 2004

jag länktar sk*t mycket tills Tony Hawk´s Underground 2 kommer ut :lol:

Tycker att ettan var as kul,.. så denhär borde ju inte bli sämre..

Längtar as mö! :gitarr:

kanske någon annan rock stjärna är med

25 Sep 2004

Jag längtar som f#n B) B) :cool: :gitarr: :kung:

27 Sep 2004

det blir jätte kul ska förhandsbeställa det på http://se.gamesmix.com/ :gitarr: :gitarr:

1 Oct 2004

joo sista banan på 1an (hotter then hell lr nått sånt) ska dom göra om lite de ska va rammstein istället för kiss annars e den jävligt skojj N-graved e du bra på att åka bräda?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in