LADYDIESEL Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Hur kommer jag till Cresent Island??? :huh: och hur kommer jag vidare på level 2 i andra rummet?? Och hur flyttar jag dom "gröna" stenarna eller klossarna som finns i vissa grottor?? :( TACK PÅ FÖRHAND Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 HALLÅ!Första gången man kommer till Cresent Island ska man bygga en flotte och åka dit! Jag minns ej der rumet you talking abaut! GRÖNA??? :blink: Menar du dom stenerna man måste ha power glowes för att lyfta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LADYDIESEL Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Okej, hur och med vad bygger jag flotten?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag minns tyvär inte :( ! Men jag kanske börjar om spelet i morggon och då kan jag hjälpa dig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 man går till tingle(flygande ballong gubbe) så får du en karta om du får ner han på någe sätt. sen ska du gå neråt till en gubbe som vill ha dina pinnar som du får i samma grotta som du får simfötterna. sen får du en flotte av han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LADYDIESEL Skrivet 17 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Okej, problemet är att jag kört fast vid honom kommer inte förbi hålen i marken, jag är verkligen kass på dettta spel :huh: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 du ska gå där pandan med vingarna var fast utanför döda skogen där finns kängrun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Först och främst, se till att du gjort vad de andra sagt här. Mitt minne börjar bli rätt kasst vad gäller de här spelen, men de har varit en favorit, så jag får väl se om jag kommer ihåg rätt då. Först och främst, har du träffat Moosh än? (ps. han är ingen panda, däremot en björn helt enkelt) Isåfall ska du alltså ha repet och simfötterna nu. Jag minns inte riktigt hur, men på nåt sätt så ska du hitta Ricky stående utanför kyrkogården. Hon behöver sina handskar, dem hittar du på stranden (gå söderut från byn så hittar du snart en strand. Gräv upp stenarna vid trädet så finns de där) Ge dem till henne så kan du rida henne till Tingle. Har du inte Ricky är det omöjligt att komma fram till Tingle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Först och främst, se till att du gjort vad de andra sagt här. Mitt minne börjar bli rätt kasst vad gäller de här spelen, men de har varit en favorit, så jag får väl se om jag kommer ihåg rätt då. Först och främst, har du träffat Moosh än? (ps. han är ingen panda, däremot en björn helt enkelt) Isåfall ska du alltså ha repet och simfötterna nu. Jag minns inte riktigt hur, men på nåt sätt så ska du hitta Ricky stående utanför kyrkogården. Hon behöver sina handskar, dem hittar du på stranden (gå söderut från byn så hittar du snart en strand. Gräv upp stenarna vid trädet så finns de där) Ge dem till henne så kan du rida henne till Tingle. Har du inte Ricky är det omöjligt att komma fram till Tingle. kunnde inte sagt det bättre själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg