dklennarth Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Undrar var man hittar de spelkort som är svåra att hitta o hur kommer jag dit? Ska vara någon gumma nära vatten, över på den andra sidan eller vid bergen?? Eller var är hon?? mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 spel kort? vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Förlåt, men jag blandade ihop FF-äventyren.. Det var i FF8 som man behöver kort för att spela o inte i 7:an.. men vet om FF8 i stället, var jag hittar alla kort ?? mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 spela med folk i garden där har dom bäst kort... fast zells morsa har bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 oja, det vet jag, men det ska finnas en som har ännu bättre kort, men jag vet inte var.. Nära Chocobo skogen, kanske?? Mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Edea har rätt bra kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Var finns hon?? mvh dklennarth Edea har rätt bra kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 edea kan du köra mot i skiva 3 då är hon i hennes hus hon har sitt kort och massa bra bosskort du kan även köra mot cid där han har seifers kort men det bästa kortet är squall och för att få alla kort måste du ha många du får inte göra av med ett enda GF kort lr bosskort för du behöver dom det är inte lätt att få alla om du gör om ett enda GF kort med quaselcotls card mod men på skiva 4 får du göra vad f**n du vill med korten kort sagt även göra om dom men ett råd skaffa gilgamesh kortet för det ger 10 holywar som kan behövas mot Omega Weapon den svåraste bossen i spelet kan du döda den kan du döda ultimecia hon är för lätt säg till om du behöver mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Ok, tack för den hjälpen.. Och tack för tipset.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 chicobo kortet är svårast känner en som fick alla kort det händer inget specielt man får bara en liten stjärna vid card på menyn och du behöver inte skriva mvh dklennart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Tack för tipset o jag ska inte skriva mer mvh dklennarth, så du kan vara helt lugn.. några andra kort som är svåra att hitta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 irvine kiros chubby chocobo phoenix doomtrain du måste köra mot card queen för att få dom jag skickar länk orkar inte kopiera det http://www.ffuniverse.nu/ff8/special2.asp#11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg