var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford townLär dig!Blasiken krossar sydney,ghost inte är inte farligt(Bara ifal man har några eld attaker och byter ut honom mot sabeleye)Tredje är lätt bara några figthting attaker(Byt ut mot sista pocken och fjärde är ganska lätt(Utbyta mot sissta)och champion är lätt bara mot metagros och claydol ska du byta ut honom.Jag säger inte att swampert är dålig men utan ice beam är han int mycket att ha!
Treecko, Torchic Och Mudkip..
Umbreon 50 procent
Espeon 50 procent
inget snack om saken! :lol:
Torhcic gullig 100 PROCENT
Mudkip gullig 100 PROCENT
Trecko cool 100 PROCENT.----------------------------------
1000000 % Mudkip
1000 %Treecko
0,0%Torhic blä en liten kykling hahahahahahahahaha
Swampert är bäst av alla krossar alla gym alla elite four och den där karate gubben Blaziken swampert är kraftigare yeye vatten är bäst.Blaziken är i alla fall känslig.
torchic%100
mudkip%35
treecko%30
förlåt för dubbla inlägg jag råka trycka på en knapp så den skicka
okej :P
Det är sant, men jag har bara varit i ligan med Blaziken... min är ju på level 100 så det är inte så konstigt att han kan klara ligan själv. :rolleyes:Blaziken e bäst i ligan!
30 % Torchic
50 % Trecko
20 % Mudkip
mudkip:40%
trecko:50%
torchic:10%
Tryck på ändra <_<mudkip%35
treecko%30
förlåt för dubbla inlägg jag råka trycka på en knapp så den skicka
blaziken suger swampert gör honom till stiarin ljus
Tortchik % 40
mudkip % 40
treecko % 20
:rolleyes:
mudkip 40 %
treeko 30 %
torchic 30 %
treeko 50%
torchic 30%
mudkip 20%
50% mudkip
49,9% torchic
00,1% treeko
1.Torchic 70%
2.Mudkip 50%
3.Treeko 30%
Torchic: 60%
Mudkip: 20%
Treecko: 20%
Tycker jag
Torshic Combusken Blaziken 100%
Trecko Grovyle Skeptile 0%
Mudkip Marshtomp Swampert 0%
Blaziken behöver du i ligan för nästan ingen har tålamod till hans attacker du behöver honom när du möter steven han har metal pokemon så blaziken är eld pokemon så ingen av stevens pokemon har tålamod till blazikens attacker :D :cool: :cool: :cool: