jag tycker att det är jätte kul(men svårt)
Hemsidor
Man behöver inte asp för flash, man behöver en webbserver. Java hör inte ihopp med flash. Den här generationen håller inte på med pearl. Php rules!
den där var lite konstig
ingen var ju på chatten och du borde skriva regler till den
vad pratar ni om ? fattar ingenting (gör er inte lustiga av det) <_<
att göra sidor på internet
du har gjort det i freewebs ju!(data-typen @ 14/10-2004 15:37:48)den där var lite konstig
ingen var ju på chatten och du borde skriva regler till den
jag har nu gjort egna sidor till min webb och har därmed tagit
bort freewebs, ni kan fast kolla
hemsidor på freewebs och linande räknas f*n inte! det tar typ 2 minuter att få upp en så varenda pucko kan ju göra en hur som helst. ska det räknas så ska man ha skrivit den själv eller använt dreamweaver eller liknande :angry:
Riktigt bra sagt, hanget! Freewebs är så sämst. När jag gör en hemsida så öppnar jag upp notepad och börjar koda, sen så lägger jag upp den på min egen webbserver för att slippa reklam. Det borde alla göra.
hanget: man kan välja advanced user också, då är det ju html med mera, bara att just denna inte var det.
tack, raistlin. de är det ända rätta sättet =)
och Kazen... freewebs ÄR för n00bar. ingen som vill göra en "riktig" hemsida gör den på freewebs
Om man ska göra en riktig hemsida gör man den i sin egen dator så klart.tack, raistlin. de är det ända rätta sättet =)
och Kazen... freewebs ÄR för n00bar. ingen som vill göra en "riktig" hemsida gör den på freewebs
Freewebs är bra för att lära sig (tar då inte plats i sin egen dator).
sämst på PHP är bara bra på IPB SOM ÄR SÄMST !.
Jag har en hemsida och den har jag publicerat men jag har en bättre. :D
Jag tycker oxå att det är kul med Hemsidor
om man är riktig kunnig så lägger man ut den på sin egen dator, så kallad ftp server. fast jag tror personligen inte att många kan det här, ganska säker iaf på att Henke37 kan det. :D
jag är jätte dålig på att göra forum :cry:
Behöver nån av er hemsida? skriv pm till mig. eftersom jag har hemsida hos min intrenetleverantör som jag kan lägga upp åt er :)
och det är väl därför du spammar ner mitt forum?jag är jätte dålig på att göra forum :cry:
Jag ha egentligen gjort en hemsida i anteckningar...Men orkade inte hålla på...Men d e ganska kul ^^