Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 hej det här var då den första inlägget om tww! (och det andra inlägget över huvud taget här på gc,et) här kan ni snacka om tww hur mycket ni vill! /V / / l ps jag var medlem på fuska.se!
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 jag har inte köpt det pga att jag inte vet om det är värt att köpa, så jag frågar vad tycker ni??
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 det är skit bra! det kommer du också tycka då! (när du har köpt det!) gjör en omröstning vettja! /V / / l
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 jag har inte köpt det pga att jag inte vet om det är värt att köpa, så jag frågar vad tycker ni?? det spelet är grymt bra asså köp de du kommer inte att ångra dig!
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 jag har hört både dålig och bra kritik till spelet ! så jag tror inte jag kommer köpa det!
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 ja med en del säger BRA och en del Bu jag tror nu på BRa
K.K. Slayer Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 de e kul tills man har klarat de.senn e de BORING!!!!!!!!!
sboy2 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 det är väldigt kul förutom att åka båt för att det är booooooooring
]V[aster Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 om nån behöver hjälp så fråga på......
Shadow of Darkness Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 ja med en del säger BRA och en del Bu jag tror nu på BRajag tyckte när jag såg på bilder innan det kom ut tyckte jag det var bra på allting förutom grafiken men sen när jag väl har börjat spela det så var det härlig grafik
Rekommendera inlägg