Jag kan inte bygga väggar och sånt på The Sims 2, det händer inget när man försöker göra det. Nån som vet vad som är fel?
Problem
funkar inte för mig heller :(
såklart! sims e sämst! :D YEAHOOOOOOOOOOOOO!!!!! ÄNTLIGEN NYBÖRJARE!!Jag kan inte bygga väggar och sånt på The Sims 2, det händer inget när man försöker göra det. Nån som vet vad som är fel?
spamma mer <_<(Herr.Kaio @ 19/09-2004 21:02:28)Jag kan inte bygga väggar och sånt på The Sims 2, det händer inget när man försöker göra det. Nån som vet vad som är fel?
såklart! sims e sämst! :D YEAHOOOOOOOOOOOOO!!!!! ÄNTLIGEN NYBÖRJARE!!
WOW IM SPAMMING!!
Klicka på väggverktyget och så håller du inne vänsterknappen på musen när du bygger ;)Jag kan inte bygga väggar och sånt på The Sims 2, det händer inget när man försöker göra det. Nån som vet vad som är fel?
.....
Det är det som inte går.. det händer inget..(Slither @ 20/09-2004 07:00:29)Jag kan inte bygga väggar och sånt på The Sims 2, det händer inget när man försöker göra det. Nån som vet vad som är fel?
Klicka på väggverktyget och så håller du inne vänsterknappen på musen när du bygger ;)
Värkar vara mycket med problem med nya the sims! :unsure:
Så det är alltså en bugg?Värkar vara mycket med problem med nya the sims! :unsure:
Det är bara för ni har crackat spelet!. :angry: !
Och hur vet du det??Det är bara för ni har crackat spelet!. :angry: !
Tjena..
Det funkar inte för mig att bygga väggar heller. Jag har crackat spelet. :( ... Men ändå?`
Finns d nån crack som gör att d går att bygga väggar ändå eller`?
Har själv inte lyckas göra vägar, är nog pga att jag inte hittat funktionen till det än. ;)
Om ni har ett spel som ni har laddat ner /annat änn att köpt de , För leva med de. :P De finns inget ni kan göra mer änn att köpa de. Har ni därimot köpt de kan ni installera om eller ringa suport :visslar: