dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Kommer detta spel tillbaka eller ska ni ta bort den helt o hållet?? mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det var jag som gjorde att det blev stängt....... jag tryckte EN gång men vår data hakade upp sig så att d blev typ 845ggr så admin tog ALLA mina poäng och rank..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Ja, de är hårda o tuffa.. Men jag hoppas att spelet kommer tillbaka. Du är förlåten av mig, men det är lite :( nu när spelet är borta.. Synd att det finns andra spel med poäng, göra avatar eller annat kan jag inte, så jag får väl skicka inlägg o besvara mail för att få lite extra poäng.. mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har aldrig kastat tärning eller något liknande. När man kastar tärning ska man bara kasta om den som får högst då, eller hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag tror att kasta tärning ligger under uppbyggnad. Så att det inte kan hända sådana där misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.