hej jag har kollat på cerebi.net men jag förstår inte hur man får crobat vad ska man göra :blink: .och hur hittar man nosepass hur det nu stavas jag har letat över allt i grottan. snälla kan någon hjälpa mig. :cry:
Pokemon Ruby
Crobat: Maximal vänskap med en Golbat +1 level= Crobat
Nosepass: Krossa stenar med Rock Smash.
Krossar stenarna i Granite Cave!
Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken.
:cool: tack så mycket
Ingen orsak :D :D :D
tack[url=http://www.runescape.com :kung: sida
Vad menar du...tack[url=http://www.runescape.com :kung: sida
länken funkar inte...
var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford townMan kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken.
min crobat uveklades i lv 56
↗ till inläggetMan kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken.
Så är det inte,maximal vänskap e det,saken du snackar om e en TM så kallad Return.Och man byter inte en TM med Golbat för att den ska utvecklas.
nej den utvekladas i 56 klart slut
kolla på www,serebii.net om du inte tror mig. :evil:
Du behöver bara ändra om du vill byta smiley
jag bara råkade trycka två gånger
[Onödigt inlägg]
↗ till inläggetnej den utvekladas i 56 klart slut
kolla på www,serebii.net om du inte tror mig. :lol:
Förresten,vet du att den INTE utvecklas på 56,du utveckla den på 56,men jag utveckla den på 47
Så du har fel där du också <_<