dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Handkontroller söker jag o jag hoppas att någon vill sälja en till mig.. Mina är snart utslitna o behöver 1-2st.. betalning fr 25:- o uppåt.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag sälger 2st för 70spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Är de i bra skick?? Hoppas det, för då önskar jag att du mailar mig din adress på mina privata meddelande o sen får jag hoppas på att mina pengar kommer till dig så fort jag kan.. Hur fort vill du har pengarna om de är i bra skick?? Jag kommer att testa dom oxå o skulle de inte fungera, har jag då rätt att få tillbaka pengarna?? :) mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Du ska kunna köpa såna från spelbitiken.se. Enligt deras katalog säljer dom NES-tillbehör, ganska dyrt för att vara till NES visserligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Nja, jag väntar nog tills han svarar.. Jag har hela livet på mig o jag har inte bråttom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 1 Handkortoll säljes. 30kr för den. Inte alls sliten helt i nyskick. Bara en kaffefläck på baksidan av den. Ta mig på MSN så ger jag kontonummer och så. Frakten är 22kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Hej, har inte msn på denna dator, maila mig ett PRIVAT MEDDELANDE eller maila mig på min epost i stället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ta upp det här i köp och sälj forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ok, det ska jag göra om han hör av sig, men han kanske är bortrest eller upptagen med annat, för jag har inte hört något sedan sist.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg