💬
Logga in
Fuska.se

Handkontroll sökes..

8 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Handkontroller söker jag o jag hoppas att någon vill sälja en till mig.. Mina är snart utslitna o behöver 1-2st.. betalning fr 25:- o uppåt.. mvh dklennarth

jag sälger 2st för 70spänn

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Är de i bra skick?? Hoppas det, för då önskar jag att du mailar mig din adress på mina privata meddelande o sen får jag hoppas på att mina pengar kommer till dig så fort jag kan.. Hur fort vill du har pengarna om de är i bra skick?? Jag kommer att testa dom oxå o skulle de inte fungera, har jag då rätt att få tillbaka pengarna?? :) mvh dklennarth

14 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Du ska kunna köpa såna från spelbitiken.se. Enligt deras katalog säljer dom NES-tillbehör, ganska dyrt för att vara till NES visserligen.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Nja, jag väntar nog tills han svarar.. Jag har hela livet på mig o jag har inte bråttom :)

17 Dec 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

1 Handkortoll säljes. 30kr för den. Inte alls sliten helt i nyskick. Bara en kaffefläck på baksidan av den. Ta mig på MSN så ger jag kontonummer och så. Frakten är 22kr.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Hej, har inte msn på denna dator, maila mig ett PRIVAT MEDDELANDE eller maila mig på min epost i stället..

21 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

ta upp det här i köp och sälj forumet.

22 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

ok, det ska jag göra om han hör av sig, men han kanske är bortrest eller upptagen med annat, för jag har inte hört något sedan sist..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in