dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Mina handkontroller på megaDrive fungerar inte snart :), så jag önskar köpa nya o fräscha av någon. Betalning 25:- eller mer om de är helt nya.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag tror ingen är så dum så dom säljer sina kontroller för 25kr... man vill väll iallafall ha det dubbla om inte mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hej på dig, det är upp till var o en att bestämma sitt pris. Jag skrev 25:- och mer, om de är helt nya. Köparen bestämmer priset, men sen är det upp till mig om jag vill betala det :P mvh dklennarth jag tror ingen är så dum så dom säljer sina kontroller för 25kr... man vill väll iallafall ha det dubbla om inte mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 MRZ typen hade väl sju stycken till salu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men om jag ska vara ärlig så borde ju det här flyttas till köp/sälj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ok, då kommer ämnet till köp/sälj då.. men om jag ska vara ärlig så borde ju det här flyttas till köp/sälj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 nej det måste en moderator eller admin se såkan hon/han flytta dett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ok, men jag har redan flyttat den annonsen till KÖP/SÄLJ!! Tack!! Jag skrev ett nytt inlägg, fast det var samma jag berättade.. nej det måste en moderator eller admin se såkan hon/han flytta dett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 den e ju inte flyttad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ok, men annons är inte flyttad av mig, men jag skrev en ny, så admin får väl låsa denna också då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 mm men titta på den där ÄKLIGT STOR SAMLING PÅ MEGADRIVE TILL SALU där säljer han hadkotroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg