Hoppa till innehåll

"håkan bråkan är sexistiskt"


Lon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT.
Det kan jag hålla med dig om, helt sjukt!

japp en riktigt DÅLIG kalender!

 

den bästa va "mysteriet på greveholm"! :D

 

Hur kan det vara så att jag tycker lika alla! Speciellt dig, Jag håller HELT OCH HÅLLET med dig! Mysteriet på Graveholm var helt klart den bästa kalendern någonsin! Så fort det slutade började SVT sända urusla kalendrar! SVT"s kalendrar blir sämre och sämre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här kalendern är den roligaste som nånsin vart. Man skrattar ju minst en gång varje avsnitt ^^

 

Men men, det beror ju på vad man har för sorts humor. Jag gillade när Håkan tog henne på brösten och så kom pappan in och så sa Håkan "Ja, nu är jag jätteduktig för jag har tagit henne på brösten!" Hahahah, det tyckte iaf jag var kul ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här kalendern är den roligaste som nånsin vart. Man skrattar ju minst en gång varje avsnitt ^^

 

Men men, det beror ju på vad man har för sorts humor. Jag gillade när Håkan tog henne på brösten och så kom pappan in och så sa Håkan "Ja, nu är jag jätteduktig för jag har tagit henne på brösten!" Hahahah, det tyckte iaf jag var kul ;P

 

:P jo jag tyckte också de var kul och tycker detta är den roligaste kalendern som varit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svenskarna gör bara sämre och sämre julkalendrar, men nu börjar de höja sig lite grann... i skämtfaktorn iallafall.

Men danskarna är roliga.

En av deras julkalendrar, jul på Kronborg, är allra bäst (bättre än någon svensk)

Men de senaste två åren har det handlat om några vuxna tomtenissar som springer runt och fjantar... det blev riktigt tråkigt.

I år kommer samma nissar IGEN... fattar inte hur de orkar. De måste ha slut på manus...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla som tycker årets kalender e bra måste va helt sjuka i höve! den suuuger ju! å sen lär dom alla småungar ljuga, svära OCH att de e okej att tafsa!!! va f*n e de me alla svennar som kommer på allt sånt!?!?!? skärp er, årets kalender är den värsta på åratal. vill ni se en bra julkalender me sune å håkan, se sunes jul iställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...