kan du admin inte göra ett forum om N-GAGE därför det är säkert många som har det vem håller med
ett nytt forum o n-gage
n-gage e mer en speltelefon
De är typ 1 som har de på hela fuska.se
hur vet ni det o att det handlar mest om spel men man kan ringa på det
Den är en konsol, Super Play har recenserat den och det är ju en spel-tidning, inte telefon-tidning!
Jag tycker det ska finnas ett N-Gage forum.
N-gage kan man kalla en gameboy advance med ring funktion. ;)
Det är väl inte onödigt att ha ett N-Gage forum bara om inte många har det! I så fall är väl Saturn, Sega mega drive, NES och SNES också onödiga eftersom det inte är nå många som skriver i dom!
ja tycker att vi ska ha det för det finns ju dem som har det så det skulle va bra för dem!!
N-Gage är dyr, ful, klumpig. Skulle inte MD och SNES vara nödvändiga?! Pah, undra hur många inlägg det skulle bli i ett N-Gage forum. 3 till 2 stycken?
N-Gage e assnygg jö
Ja, men så småningom kanske N-gage blir lika poppis som GBA.
Så du kan inte säga att det är onödigt K3ng4.
Jaha, då kan man väl vänta tills det blir populärt.
Och kalla mig K3nG4.
Men varför bara prata om spel? Man kan väl prata om själva telefonen också så så onödig är den inte!
ja det är jätte populärt dem har redan tagit ut på den counter-strike många spel har kommit redan men den är dyr o det är gratis att ringa :D
Jag tycker det ska finnas ett N-Gage forum.N-gage kan man kalla en gameboy advance med ring funktion. ;)
njaeee N-gage har sämre grafik än GBA....
men bättre än GBC.....
Den får va nånstans emellan =)
Men varför prata om det här när vi kan pma admin! Då blir det större chans att vi får ett sådant forum!
jag har n-gage
det skulle bli kul med ett sånt forum :P :mrgreen: :)
Är N-gage bra?
DonaldDuckGenius, det går inte att PM:a Admin! :(
Jo! Klicka på nytt medelande på PM stället och sen skriver du in admin på det där du ska skicka det till!