Backspace Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Men varför bara prata om spel? Man kan väl prata om själva telefonen också så så onödig är den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 ja det är jätte populärt dem har redan tagit ut på den counter-strike många spel har kommit redan men den är dyr o det är gratis att ringa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag tycker det ska finnas ett N-Gage forum. N-gage kan man kalla en gameboy advance med ring funktion. ;) njaeee N-gage har sämre grafik än GBA.... men bättre än GBC..... Den får va nånstans emellan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Men varför prata om det här när vi kan pma admin! Då blir det större chans att vi får ett sådant forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag har n-gage det skulle bli kul med ett sånt forum :P :mrgreen: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Är N-gage bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 DonaldDuckGenius, det går inte att PM:a Admin! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 DonaldDuckGenius, det går inte att PM:a Admin! :( Jo! Klicka på nytt medelande på PM stället och sen skriver du in admin på det där du ska skicka det till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 kakanrott,n-gage är bra men det finns inte så många spel än :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 kan det inte finnas "Mobil-spel"? det passar bättre än n-gage 8) *Nöjd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jo jag såg i en mobil affär rayman spel många sorter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jo jag såg i en mobil affär rayman spel många sorter Jag såg den där N-gage på reklam. Det såg inte så roligt ut tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.