bara undrar spelet ser asroligt ut så jag undrar om jag ska köpa det
sagan om konungens återkomst
jag ska köpa det, jag har spelat de på ps2 det va as grymt!!
Jag har sagan om de två tornen på GC och det var ju as grymt, detta e ju fortsättningen så den måste vara grym
alla recensioner som ja har sett har spelet fått dåligt betyg... så ja rekommenderar de inte (på samma tidningar har "de två tornen" fått bra betyg)
Jag har läst att man tröttnar om man är själv men när man spelar med en polare s e de roligare
Har spelat det varvade det på 2 palyer på en dag jätte lätt.
Men samtidigt jätte kul.
Då kanske jag ska köpa det!! Vilka gubbar fick man välja på när ni varvade det, alltså vilka ni var från början?
Min favo är Aragorn.
Man kan vara Aragorn Legolas Gandalf Gimli Frodo Faramir Sam Merry Pippin.
Det är alla gubbar samanlagt. (om jag inte missat nån)
Jag tycker att Legolas är häftig. Värsta skytten!
Ja han skjuter bra grymast är han med lila pilar och när han skjuter på två mål samtidigt.
Kanj man få börja vara han på 1 player, eller är det som i filmen?Ja han skjuter bra grymast är han med lila pilar och när han skjuter på två mål samtidigt.
Det är som i filmen... Har testat spelet hos en kompis nu, lol satt och körde det 4 timmar i sträck :P ... Det e jävligt kul så till dom som inte har det, köp det!
Men jah måste faktiskt erkänna att det förra spelet (De två Tornen), var roligare...
Jag tänker köpa det. Ja´g vet ju ingenting om sagan om de två tornen. vad får man göra på det?Det är som i filmen... Har testat spelet hos en kompis nu, lol satt och körde det 4 timmar i sträck :P ... Det e jävligt kul så till dom som inte har det, köp det!Men jah måste faktiskt erkänna att det förra spelet (De två Tornen), var roligare...
De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.
Fast på det kan man bara vara Aragorn, Legolas & Gimli. Men ändå så tkr jag att De två Tornen spelet var roligare. Handligen var på något sätt roligare, man levde sig in i det mer.
Men det nya e jävligt grymt det med som jag sa tidigare.
Jag har sett 1:an och 2:an på film så det vet jag redan. Men vi borde hålla oss till Sagan om konungens återkomst.De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.
Fast på det kan man bara vara Aragorn, Legolas & Gimli. Men ändå så tkr jag att De två Tornen spelet var roligare. Handligen var på något sätt roligare, man levde sig in i det mer.
Min bror önskar sig det på Pc så jag vet inte om det är onödigt att önska sig det på gamecube vad tycker ni? det är ju jul om 5 dar nu så jag kanske får köpa det själv
asså! det e mkt bättre på GC än PC! bättre kontroller etc, så ffs önskar han sig det till PC för?? e han dum lr ..
De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.
Glöm inte Isildur
Vem är Isildur? Han mådte vara med i den nya filmen, för annars känner jag igen den.De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.
Glöm inte Isildur
jag har klarat ut sagan om konugens återkomst på 1 dag på en player skit enkelt o min gubbar är på lvl 20