The Golden Oak Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 jag kommer inte förbi vakterna till saffron staden fast jag har alla tre dryckerna på leaf green. va tusan ska jag göra????
Smaragd Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 lätt gå till huset där man får eevee eller hur den heter asså flareon umbreon mm negradering! på framsida av det huset ska man in och leta upp en gammal dam.. hon ger dig tea! de ska du ge till dom!
Legend_gamer Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 lätt gå till huset där man får eevee eller hur den heter asså flareon umbreon mm negradering! på framsida av det huset ska man in och leta upp en gammal dam.. hon ger dig tea! de ska du ge till dom! Tack det var mycket bra förklaring! ;)
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 men vart kan man köpa fr/lg??
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 (Legend_gamer @ 02/10-2004 21:32:31) lätt gå till huset där man får eevee eller hur den heter asså flareon umbreon mm negradering! på framsida av det huset ska man in och leta upp en gammal dam.. hon ger dig tea! de ska du ge till dom! Tack det var mycket bra förklaring! ;) håller verkligen med dig
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 på laka kan man köpa många bra :rolleyes: spel
Rekommendera inlägg