Hoppa till innehåll

Har inte x-box men vilken spel e bra?


Kawe
 Dela

Rekommendera inlägg

Själv har jag bara spelat det i onoff,power eller så.

För det mesta spelar jag bara Halo i affären.

Diggar den mycke fast det e bara visst demo hehe.

Finns det andra bra spel. har hört att cs har släppts ut men gilalr hellre i data.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Jag har inte Xbox och gillar det inte heller så mkt... Men några bra spel som jag känner till är ju Rocky, Spider-Man The Movie, Godzilla och det kommande Halo 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför spela Xbox när gamecube finns

 

Det finns många anledningar som t ex att man vill spela över internet eller att man vill spela shoot'em'up-spel. Visserligen finns det några spel som kan spelas på internet på gc men hur kul är det då man bara kan köra ett roligt spel eller vid tanken på att bredbandsadaptern kostar 500 kr. Det är dessutom bättre online spelning på XBox.

Det finns ju också Shoot'em'up-spel till gc men inte lika många och inte lika roliga.

 

Och Kawe, om du ska köpa GC istället så måste du verkligen lära dig att gilla dessa mario-spel fårn 3 år och uppåt eller hur det nu är. Visserligen finns det ju sådana spel till XBox men inte lika många och då menar jag verkligen "verkligen inte lika många".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vänta tills den 16 januari 2004 och köp grand theft auto dubble pack till xbox, innehållande gta 3 och gta 4(vice city)

kommer att kosta ca 700kr

 

Du snackar alltid om GTA Double Pack börjar gå mig på nerverna :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...