Själv har jag bara spelat det i onoff,power eller så.
För det mesta spelar jag bara Halo i affären.
Diggar den mycke fast det e bara visst demo hehe.
Finns det andra bra spel. har hört att cs har släppts ut men gilalr hellre i data.
Själv har jag bara spelat det i onoff,power eller så.
För det mesta spelar jag bara Halo i affären.
Diggar den mycke fast det e bara visst demo hehe.
Finns det andra bra spel. har hört att cs har släppts ut men gilalr hellre i data.
Jag har inte Xbox och gillar det inte heller så mkt... Men några bra spel som jag känner till är ju Rocky, Spider-Man The Movie, Godzilla och det kommande Halo 2
Rainbow six 3 är roligt både på internet och på 1 player. Halo är väl sådär för mig. Det är så dålig onlinespelning på det. Som sagt Halo 2 blir nog bäst då det släpps.
okey :)
counter-strike till xbox får du inte missa!
Sagan om konugens återkomst är bra
varför spela Xbox när gamecube finns
varför spela Xbox när gamecube finns
Det finns många anledningar som t ex att man vill spela över internet eller att man vill spela shoot'em'up-spel. Visserligen finns det några spel som kan spelas på internet på gc men hur kul är det då man bara kan köra ett roligt spel eller vid tanken på att bredbandsadaptern kostar 500 kr. Det är dessutom bättre online spelning på XBox.
Det finns ju också Shoot'em'up-spel till gc men inte lika många och inte lika roliga.
Och Kawe, om du ska köpa GC istället så måste du verkligen lära dig att gilla dessa mario-spel fårn 3 år och uppåt eller hur det nu är. Visserligen finns det ju sådana spel till XBox men inte lika många och då menar jag verkligen "verkligen inte lika många".
Midtown Madnes 3.
Ett roligt och varierande bilspel.
vänta tills den 16 januari 2004 och köp grand theft auto dubble pack till xbox, innehållande gta 3 och gta 4(vice city)
kommer att kosta ca 700kr
Midtown Madnes 3.Ett roligt och varierande bilspel.
det e faaktiskt riktigt kul fick det till xboxet när jag fick det i julklapp =D
vänta tills den 16 januari 2004 och köp grand theft auto dubble pack till xbox, innehållande gta 3 och gta 4(vice city)kommer att kosta ca 700kr
Du snackar alltid om GTA Double Pack börjar gå mig på nerverna :D:D
Du snackar alltid om GTA Double Pack börjar gå mig på nerverna :D:D
inte mitt fel,,, jag har väntat skit länge på gta till xbox, så får man inte vara glad...
om du blir gladare så är pgr grymt bra, även ringen spelen är ok(första e lite segt), och det bästa är nog halo
ooo glömde nästan cs
dom grymaste spelen enligt mej e ju SoR spelen, halo å kanske amped, de beror ju på va man gillar för sorts spel men dom där 3 spelen e rätt olika
PGR 2 är coolt när man susar förbi plattan i Stockholm! Sedan tycker jag fortfarande att Rainbow Six 3 är coolt också.
skriv vad du gillar för spelgenre te.x action, skating eller bilspel.
counter-strike till xbox får du inte missa!
Det kommer inte blir så himla roligt som på data för att man inte kan spela multiplayer om man inte har Xbox-Live eller Xbconnect :D
min kompis har x-box han rekomenderar halo inte hallo utan halo
min kompis har x-box han rekomenderar halo inte hallo utan halo
Man fattar nog om någon skriver "hallo" att det är "Halo" :D Tror inte du det? :|
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in