💬
Logga in
Fuska.se

Nån bra grafik spel till gamecube ?

30 svar · startad

Jag ser ingen skillnad alls på GC och Xbox grafiken, visst Xbox ska ha bättre, men den där "lilla" skillnaden synns ingenting

14 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

det finns vissa spel på gc som har bättre grafik än xbox och tvärtom, men till ämnet. star wars rouge leder 2 har 60 bildrutor/sek. de e fett

Nivå 10 · Veteranfuskare
det finns vissa spel på gc som har bättre grafik än xbox och tvärtom, men till ämnet. star wars rouge leder 2 har 60 bildrutor/sek. de e fett
Det spelar väl ingen roll, bara man pratar om grafiken inom Gamecube. Vilken här kör ett spel bara för brafikens skull??
Nivå 2 · Novis

och vem kör ett spel som har jätte dålig grafik??

Nivå 7 · Fuskare

jag men asso det bror på vilket förjag kör fortfarande min gamla mega drive fast jag haar gc liksom jag kör spelen för att det är kul inte om grafiken ir något annat men man vill ju okså ha en bra grafik så man setr vad man spelar ialfal

Nivå 10 · Veteranfuskare
och vem kör ett spel som har jätte dålig grafik??
Jag bryr mig inte om grafiken så värst mycket. Jag tänker mer på hur roligt ett spel är.
Nivå 2 · Novis

jag mena inte så,för jag kör ochså gamla spel.men vem kör spel som man knappt ser nåt för att det är så flimrigt?

Nivå 10 · Veteranfuskare
jag mena inte så,för jag kör ochså gamla spel.men vem kör spel som man knappt ser nåt för att det är så flimrigt?
Jaha, men det var inte så jag menade när jag ställde min fråga.
15 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

RE ZERO är det bra grafik på och även metroid prime.........

Zelda är också snyggt och det är även soul calibur ll

Nivå 2 · Novis

tycker soulcalibur 2 har grymt bra grafick Ps:Min kompis har det på X-box och jag har det på gamecube så jag tog med det hem till honom och vi satte 2 tv apparater brevid varandra men det var ingen skillnad( vi spela spelet på båda)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Starfox Adventures har rätt bra grafik.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in