Boffaroffe Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 THX. Läste någon stans att man kunde virus söka sin dator från pandas hemsida eller nått vet du hur man gör? jupp, kolla här http://www.pandasoftware.com/activescan/co...n_principal.htm ;) Citera
Nyllet Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 tacker men tror jag har hittat en lösning Filer i karantän kan inte samverka med resten av datorn, vilket innebär att ett eventuellt virus inte kan spridas vidare. Copyright© 2000-2002 Symantec Corporation. Med ensamrätt. har lagt alla 7i karantän :D Citera
Nyllet Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 känner mig ganska dum nu :bah: storebrorsan kommer hem och fixar det direkt :D virus söker just nu än så länge där de var förut finns de inte mera så jag hoppas allt går bra :) tack för hjälpen och jag hoppas inte det var för besvärligt :evil: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.