Hoppa till innehåll

Hur Ni Får Regisarna


Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst golden mewtwo

regiice

åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster åk tills du ser ett dive ställe gör dive där sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha

wailord relichant och en som kan dig gå längst fram mot väggen där det också finns braile gör dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka om det inte gör det byt plats på wailord och relichant (pokemonen med dig ska vara sist) då ska det skaka om det inte gjorde det förut sedan åker du till petalburg city surfa sedan till route 115 tills du ser träd dom ska vara till vänster åk mot dem sedan upp då ser du en simmare åk uppåt där sen ser du en grotta vänta 5min framför braile skriften (du måste kolla på den) sedan kan du möta regiice när du väntar i 5 min så kan du ha vilka pokemon ssom hälst

------------------------------------------------------------------------------------------------

regirock

ha waiord och relichant och wailord och en som kan strength åk till sandstormen på route 111 gå längst ner där så ser du en grotta gå till braile skriften och gå 2 steg åt höger sedan 2 ner gör strength sedan kan du möta regirock!

------------------------------------------------------------------------------------------------

registeel

ha wailord och relichant och en som kan fly åk till route 120 långt ner där ser du en tjej och åvanför henne finns det en trappa åk upp där då ska det börja regna du ser en grotta gå in där gör fly i mitten sedan kan du möta registeel!

------------------------------------------------------------------------------------------------

har jag stavfel skäll inte då och om ni undrar varför jag skrev detta så är det för att så många undrar och dom som svarar på dem hur man får regisarna tycker jag kan svara tydligare dom skriver typ bara åk dit nu hoppas jag att jag har skrivigt nog tydligt för att dom som undrar ska förstå

bra förklaring! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...