💬
Logga in
Fuska.se

Emulator

20 svar · startad

Trådstartare #1

Finns det till Game cube?

Om det finns länken tack =)

Och en room sida tack =)

Emulator, är det ett spel som heter så?

Det är olagligt, då har man konsol-spel på datorn.

Får man inte ha Konsol-spel på datorn? Jag har en kompis som har N64 till datorn.
Guldig Mjö

delvis.

emulatorer är fullt helt och hållet lagliga men ROMs är olagliga och är inte tillåtna.

sammanfattning: att ha en konsol på datan är lagligt men du får inte spela några spel på den =P

vadåro det finns gamecube emulator o det är olaglit som finns i kazaa men inte från hemsidor o jag tror admin vill inte att vi snackar om olagliga saker om emulator jag vet inte men bara undrar

Borde ni inte ta det här på Allmänt??

nej o emulator för deta konsol är till denna forum du är faktis o smart

Guldig Mjö
vadåro det finns gamecube emulator o det är olaglit som finns i kazaa men inte från hemsidor o jag tror admin vill inte att vi snackar om olagliga saker om emulator jag vet inte men bara undrar

emulatorer är lagliga

ROM är olagliga

okej?

men om det e olagliga så varför kan man ladda ner dom det e ju himla konstigt liksom varför e knark olagligt fast dom säljer det men vissa som jag känner har advance och alla advance spel till datan

men om det e olagliga så varför kan man ladda ner dom det e ju himla konstigt liksom varför e knark olagligt fast dom säljer det men vissa som jag känner har advance och alla advance spel till datan
Men det här handlar ändå inte om knark. Jag har också kompisar som har konsol på datorn.

det är lagligt med emulatorer men romsen är olagliga i sverige men i andra länder kan dom vara lagliga men försljarna förlorar på det så dom skulle ta reda på vart dom får tag i romsen och sätta stop på sidan bara det är anledningen till varför det finns roms

Trådstartare #13

Åter gå till ämnet nu!

Åter gå till ämnet nu!
Ja, men varför ska lagen vara så konstig, varför är det olagligt?

ROMs e olagliga för att det är kopior och att försäljarna förlorar på de (dom som gjort spelet då asså)

knark e olagligt för att de e dödligt och dom säljer de bara för att skäna pengar....

fast de måste du väll ha vetat eller??? :|

Får man inte ha Konsol-spel på datorn? Jag har en kompis som har N64 till datorn.
Vart fick han den ifrån?

han har väll fått de från nån sida

Jag vet... Vilken?

ja vet att man kan få de från KaZaa

PS.nu är det andra gången ja har gjort mitt 500 inlägg för ett tags sen försvann nåra inlägg.PS

Vilken sida?Vilken sida? Har altid velat ha en n64 emulator!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in