Men jag vill inte skylla på N DS men jag vill helst ha PSP jag bryr mig inte vad andra tycker alla har sin egen smak.nåja tyck så då.. :cry:
Hur Många?
Ett nytt rykte om PSP:Att psp kostar 30 000yen!PSP är kraftigare Playstation Portable 4-ever :D .jag har ps2 och gc men i PSP kan man ha MP3 SPELARE,PSP är kraftigare Playstation Portable 4-ever
Det är kanske däför sony är så tysta..
På tokyo game show så totalkrashade ett tiotal maskiner på första dagen..sjukt eller hur?
jepp sony är inte vana med tv_spel hahah!
Sony är inte bara spel företag utan gör mobiler tvn datorer.30 000 för ett PSP är du galen PSP har mer inbygda funktioner Nintendo kommer aldrig på att göra nåt som är digitalt.
Någonting som inte PSP har.
1. Dubbla skärmar
2. Touch screen
3. Mikrofon
4. "Röstsamtal" över pictochat osv.
Det är fult med dubbel skrämar men Sony skapar typ alt med Digitalt Film mp3 dvd mer än nintendo.Någonting som inte PSP har.
1. Dubbla skärmar
2. Touch screen
3. Mikrofon
4. "Röstsamtal" över pictochat osv.
Jag ÄR inte galen..glöm inte bort att en yen är mindre än en krona!Dock kan psp kosta tja..5000kr.Skärmen är svindyr..Sony är inte bara spel företag utan gör mobiler tvn datorer.30 000 för ett PSP är du galen PSP har mer inbygda funktioner Nintendo kommer aldrig på att göra nåt som är digitalt.
Ja men folk passar på att betala så mycket för sån grym grafik .... ;)(Urbans filt @ 21/10-2004 20:49:37)Sony är inte bara spel företag utan gör mobiler tvn datorer.30 000 för ett PSP är du galen PSP har mer inbygda funktioner Nintendo kommer aldrig på att göra nåt som är digitalt.
Jag ÄR inte galen..glöm inte bort att en yen är mindre än en krona!Dock kan psp kosta tja..5000kr.Skärmen är svindyr..
Lol, 0012, du går bara på tekniken och inte på spelkänslan, har du någon titel som du tänker köpa med din PSP än?
Till DS kommer ju Animal Crossing =D.. Fy f*n va skoj med det portabelt!
mm advnace wars och mario kart också och 0012 du gillar ju pokemon tänk dig pokemon i 3d bärbärt nu dräglar du va??
jag också B)jag har en konsoll(gc) och fem olika spel till den
ok själv har jag
ps1 : Need for speed road challange, ff7 ,( nåt mer ´som jag inte kommer ihåg namne på!)
GC: ssbm,sfa,pkmn c, tloz edit, hadde pokemon box hahhaha
Edit spelet hette Apocalypse lr nåt sånt och jag har också tekken 3
snart mkkdd silvrigt gc åsso!! :lol:
Hallå jag är intresserad av DS men PSP ska jag köpa hällre .har fult med Nintendo konsoler.mm advnace wars och mario kart också och 0012 du gillar ju pokemon tänk dig pokemon i 3d bärbärt nu dräglar du va??
okeeeeej http://www.gameshop.se?sida=29649(0012 @ 23/10-2004 13:46:13)mm advnace wars och mario kart också och 0012 du gillar ju pokemon tänk dig pokemon i 3d bärbärt nu dräglar du va??
Hallå jag är intresserad av DS men PSP ska jag köpa hällre .har fult med Nintendo konsoler.
Men jag väntar tills den blir biligare :cry:
ok 1500 för ds föresten finns det inte en sida som heter www.spelportalen.com lr nått liknade!
Kommer DS kosta 1500 bara :blink: Då ska jag kanske välja mig till den och vänta 1-2 år tills PSP.
Mmm.. 5000 är lite väl mkt, men iaf, jag tror att den inte kommer kosta så mkt, gissar på 3000-3500.
Jag har 4 konsoller .. Nintendo 64, Gameboy Advance SP, PlayStation och PlayStation 2 .
Hur många spel ? Räkna :)
Nintendo 64 : (Jag har inte alla i huvudet, det är på mitt sommarland, så jag skriver de flesta)
Zelda: Ocarina of Time
Zelda: Majoras Mask
Airboarder 64
Pilot Wings
Super star soccer 64
Super Star soccer 98
Super star soccer 2000
Fifa 98
Tarzan
Mario Party
Mario Kart
James Bond: Golden Eye
Mario Tennis
Mario Golf
Banjo Kazooie
Banjo Tooie
Jet Force Gemini
Pokemon Stadium
Super smash bros
Aero Gauge
Jag har lite fler, men jag kommer alltså inte ihåg alla ..
Gameboy Advance SP:
James Bond: Everything or Nothing
Super Mario Bros 3
PlayStation:
Crash Bandicoot: Warped
Crash Bash
Harry Potter och de vises sten
Tekken 3
Crash Team Racing
Kanske var något mer som ligger nånstans .. Men jag vet inte ..
PlayStation 2 :
Sonic Heroes
Baldur's Gate: Dark Alliance
Baldur's Gate Dark Alliance 2
Rathcet and Clank: Locked And Loaded
Ratchet And Clank 2: Going Commando
Jak and Daxter: The Precursor Legacy
Jak II: Renegade
Sagan om De två tornen
Sagan om Konungens återkomst
Spider Man 2
Dark Chronicle
Kingdom Hearts
Soul Callibur II
Och nej, jag ska inte köpa NDS eller vad det hette :)
0017 kolla detta http://www.serebii.net/dash/ och detta http://www.serebii.net/mysteriousdungeon/h.../diamondpearl/#
längtar så te ds