💬
Logga in
Fuska.se

En fråga bara!

18 svar · startad

Trådstartare #1

När gjordes egentligen Dreamcast? Det verkar inte som att Sega kommer att göra en ny konsoll på länge! Är det nån som vet om dom kommer göra det? Ganska nyfiken just nu!

sega har ju sagt att dom inte ska göra fler konsoller

14 Dec 2003

Dem har väl börjat tillverka cyklar

Dom gör spel till andra konsoller.

Det är synd att dom inte gör nya konsoller.

16 Dec 2003
Trådstartare #5
Dem har väl börjat tillverka cyklar

CYKLAR?? Hur kan dom plötsligt börja tillverka cyklar? I så fall borde väl det stå på deras hemsida!

18 Dec 2003

jag tror inte dom börjar göra cyklar

nej det är ju klart att dom inte kommer att göra

6 Jan 2004
När gjordes egentligen Dreamcast? Det verkar inte som att Sega kommer att göra en ny konsoll på länge! Är det nån som vet om dom kommer göra det? Ganska nyfiken just nu!

Dreamcast kom ut 1998 i sverige och lades ner 2001-2002 någon gång,

Det var Playstation2 som sabbade för dreamcast. Många köpte PS2

för att de hade ettan och på det viset fick sega inga pengar och slutade med hårdvarutillverkning. Det är en av anledningarna till att jag hatar playstation2

a jag hatar okså ps2 på grund av det

14 Mar 2004

me to :angry:

15 Mar 2004

jo det är faktiskt sant om cyklar, fast det är ju ingen massproduktion utan bara en kul grej. cykeln har nån speciell ihopfällning ska vara rätt smart

16 Mar 2004

jo det är faktiskt sant om cyklar, fast det är ju ingen massproduktion utan bara en kul grej. cykeln har nån speciell ihopfällning ska vara rätt smart

jaha
17 Mar 2004

var köper man dom?

18 Mar 2004

på nån japansk webbaffär som heter D-direct, kostar 1700 kr, men jag vet inte i yen

Senast ändrad:

20 Mar 2004

dem där cyklarana är grymma.

varför hata ps2 för att dom konkurerade ut sega, själv tycker jag att man själv isåfall ska ta ps2 eftersom det var det enda som lyckades stoppa SEGA, men jag tycker också att det var synd att Sony konkurerade ut SEGAs hårdvarutillverkning

21 Mar 2004

varför hata ps2 för att dom konkurerade ut sega, själv tycker jag att man själv isåfall ska ta ps2 eftersom det var det enda som lyckades stoppa SEGA, men jag tycker också att det var synd att Sony konkurerade ut SEGAs hårdvarutillverkning

Jag hatar inte PS2 men jag jag tyker att alla sega spel är såååå tråkiga
22 Mar 2004

skulle va kul att ha en cyckel där det står sega :lol:

14 Apr 2004

inte bara kul också häftigt att ha en cykel där det står sega.

tänk er en sonic cykel skulle vara grymt om dom gjorde en sån

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in