Game Shark
Inte här i Sverige i alla fall i utomlands kanske finns i www.webbhallen.com men beställ från www.ebgames.com.min kompis köpte sin från Kina jag får låna den typ hela tiden om jag saknar pokemon till Pokemon silver Crystal sapphire och fire red.
Vill inte veta för jag gillar int Gameshark
Det gör inte jag heller, men det är onödigt att skriva...Vill inte veta för jag gillar int Gameshark
varför gillar ni inte game shark?
Vi är inga FUSKARE!!
Vad gör ni här da?!
Back on topic...
Ja precis vad gör ni då här om ni inte fuskar.
Det här är en fusk sida så om ni inte fuskar kan ni dra härifrån.
JAg undrar också vart man köper gameshark. :unsure: :visslar:
Tycker du ärligt talat att jag ska dra härifrån bara för att jag faktiskt kan klara ett spel utan att fuska? Tycker du det?Ja precis vad gör ni då här om ni inte fuskar.
Jag kollar nästan aldrig fusken på denna sidan trots att jag loggar in på forumet ca 3 gånger om dagen...
mm jag också <_<
Nej men om ni inte gillar att fuska så kanske den här sidan inte är rätt... Men ni har lite rätt. Gameshark ganska så grovt fusk.(nebbig @ 31/10-2004 14:39:09)Ja precis vad gör ni då här om ni inte fuskar.
Tycker du ärligt talat att jag ska dra härifrån bara för att jag faktiskt kan klara ett spel utan att fuska? Tycker du det?
Jag kollar nästan aldrig fusken på denna sidan trots att jag loggar in på forumet ca 3 gånger om dagen...
Vart kan man köpa det? :D
Jag håller med kan inte någon förklara det det var därför han gjorde det här forumet.
Hallå man brukar inte vara ute på en fusksida om man inte fuskar vad är det annars för vits att vara här? :angry:
phu... Äntligen någon som gillar att fuska :PJag håller med kan inte någon förklara det det var därför han gjorde det här forumet.
Hallå man brukar inte vara ute på en fusksida om man inte fuskar vad är det annars för vits att vara här? :angry:
vem menar du.???Delfa
Jag menar att alla utom du och jag i det här ämnet låter så här: Jag gillar inte att fuska!!!vem menar du.???Delfa
JA för är man ute på en fusksida då brukar man fuska. :D
japp
men nu frågar jag det en gång till hur får man gameshark.
0012, vet du någon online affär där man kan köpa GameShark på engelska?