Jag fattar inte varför ni låser ämnen med fildelningsprogram! DET E INTE OLAGLIG ATT HA !
Det blir det först om 2 månader eller nått sånt. <_<
Jag fattar inte varför ni låser ämnen med fildelningsprogram! DET E INTE OLAGLIG ATT HA !
Det blir det först om 2 månader eller nått sånt. <_<
Håller Med
För att admin inte tycker om att vi håller på med sådant som ligger i gråzonen mellan lagligt och olagligt.
Det har han inte något att göra med.... Förutom att han kan banna mig :P
Admin kan få problem om någon anmäler sidan för det.
Jag skulle gärna vilja ha ett svar från Admin!
Det är inte fildelningsprogrammen som är olagliga (de flästa är inte det) men filerna som läggs ut är olagliga, typ som att lägga ut The Sims, det e olagligt :)
ja just det! :student:
Så? jag vill forfarande ha ett svar från Admin!
Han snackar nog inte me nybörjare.
zerpå du är nybörjare!
Kommer ngn på att man använder sånt kan man få dryga böter.. Alla royalties till artister, filmregisörer.. osv.
Hur stora är dom böterna? :cry:Kommer ngn på att man använder sånt kan man få dryga böter.. Alla royalties till artister, filmregisörer.. osv.
Vill du ha ett svar från admin bör du ju PMa honom, helt onödigt att starta en tråd om det är admins svar du vill åt.
Hehe det är mest de som Share'ar mkt (typ 500gb) som blir tagna.. Men man vet ju aldrig.(Kassler @ 13/10-2004 18:05:47)Kommer ngn på att man använder sånt kan man få dryga böter.. Alla royalties till artister, filmregisörer.. osv.
Hur stora är dom böterna? :cry:
ja, det finns vissa "kontrollanter" där ute..dom tar dom som delar ut mest..skulle säga det men du han ju före xD
det finns ju ett helt lagligt fildelningsprogram <_<
Nämn ett då.
alla e olagliga..iaf allt shit man tankar <_<
jaja men vem bryr sig hur många har blitt tagna igentligen skulle f*n ALDRIG köpa ett spel slösar pengar när man kan få ett för 0-10 kr :ph34r: :evil:
LimeWire e lagligtNämn ett då.
alla e olagliga..iaf allt shit man tankar <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in