💬
Logga in
Fuska.se

Varför Blockar Ni?

23 svar · startad

Trådstartare #1

Jag fattar inte varför ni låser ämnen med fildelningsprogram! DET E INTE OLAGLIG ATT HA !

Det blir det först om 2 månader eller nått sånt. <_<

Håller Med

För att admin inte tycker om att vi håller på med sådant som ligger i gråzonen mellan lagligt och olagligt.

Trådstartare #4

Det har han inte något att göra med.... Förutom att han kan banna mig :P

Admin kan få problem om någon anmäler sidan för det.

Trådstartare #6

Jag skulle gärna vilja ha ett svar från Admin!

Det är inte fildelningsprogrammen som är olagliga (de flästa är inte det) men filerna som läggs ut är olagliga, typ som att lägga ut The Sims, det e olagligt :)

ja just det! :student:

13 Oct 2004
Trådstartare #9

Så? jag vill forfarande ha ett svar från Admin!

Han snackar nog inte me nybörjare.

zerpå du är nybörjare!

Bambi

Kommer ngn på att man använder sånt kan man få dryga böter.. Alla royalties till artister, filmregisörer.. osv.

Kommer ngn på att man använder sånt kan man få dryga böter.. Alla royalties till artister, filmregisörer.. osv.

Hur stora är dom böterna? :cry:

Vill du ha ett svar från admin bör du ju PMa honom, helt onödigt att starta en tråd om det är admins svar du vill åt.

Bambi
(Kassler @ 13/10-2004 18:05:47)

Hur stora är dom böterna? :cry:

Hehe det är mest de som Share'ar mkt (typ 500gb) som blir tagna.. Men man vet ju aldrig.

ja, det finns vissa "kontrollanter" där ute..dom tar dom som delar ut mest..skulle säga det men du han ju före xD

14 Oct 2004

det finns ju ett helt lagligt fildelningsprogram <_<

Nämn ett då.

alla e olagliga..iaf allt shit man tankar <_<

15 Oct 2004

jaja men vem bryr sig hur många har blitt tagna igentligen skulle f*n ALDRIG köpa ett spel slösar pengar när man kan få ett för 0-10 kr :ph34r: :evil:

Nämn ett då.

alla e olagliga..iaf allt shit man tankar <_<

LimeWire e lagligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in