💬
Logga in
Fuska.se

vad ska man köpa för handkontroll??

9 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag undrar vad man ska köpa för handkontroll till gamecube??

På spelbutiken.se säljer dom cubeforce handkontroll för 199kr och orginal handkontroll för 399kr vikken ska man köpa???????

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker du ska köpa den för 399 :- jag köpte denn andra men gick sönder effter nästan 1 vecka annars tycker jag du ska köpa den sladd lösa kontrollen men den är ju lite dyrare 599 :-

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

jaa man måste ju ha råd med spel också så jag ska nog köpa orginal

i vissa affärer har dom sänkt priser på wavebird

Nivå 10 · Veteranfuskare

På spelbutiken.se säljer dom cubeforce handkontroll för 199kr och orginal handkontroll för 399kr vikken ska man köpa???????

Köp hand-controllen för399kr,för dem som kostar 199 kr är typ sånna där konstiga dosor spm Chili-dosor, och de är helt värdelöda.
Nivå 5 · Fuskare

ja köp originalet...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp hand-controllen för399kr,för dem som kostar 199 kr är typ sånna där konstiga dosor spm Chili-dosor, och de är helt värdelöda.
Och vissa knappar är värdelösa, men om du har en original-dosa nu ska du förstås köpa mer av den slags dosan.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

OK *tack* för förslagen

Jag tycker du ska köpa den för 399 :- jag köpte denn andra men gick sönder effter nästan 1 vecka annars tycker jag du ska köpa den sladd lösa kontrollen men den är ju lite dyrare 599 :-
du tar inte hand om din kontrol bra det är därför man ska inte spela som en galning o slå spakarna när man spelar
Nivå 4 · Lärling

§1.11

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.