Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv
Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;)
Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv
Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;)
tack jag har alltid undrat det!
Glad att hjälpa en som hjälpt mig :D
Häftig video! :cool: :cool: :cool:
det där e ju på blå/röd/grön/gul
vart på silver ??????
funker videon är det fejk eller har nån testat va?
Delfa kan du fusk till silver ??????
Ärligt talat fattar jag inte varför man gör en video i kass kvalite istället för att som här beskriva med bilder och text...
Det funkar garanterat. Det är BARA till Gul/Röd/Blå. Och Nebbig, dom där bilderna är tagna från den där filmen. Jag fick min Mew genom att göra sådär!Funkar videon eller är det fejk eller har nån testat va?
Vad menar du med att bilderna är tagna från filmen???(Delfa @ 16/10-2004 09:12:59)Funkar videon eller är det fejk eller har nån testat va?
Det funkar garanterat. Det är BARA till Gul/Röd/Blå. Och Nebbig, dom där bilderna är tagna från den där filmen. Jag fick min Mew genom att göra sådär!
Vaa
så du filma och kollade eller har don kopat din film??
Vad menar ni???
Ja.(nebbig @ 16/10-2004 10:29:48)(Delfa @ 16/10-2004 09:12:59)Funkar videon eller är det fejk eller har nån testat va?
Det funkar garanterat. Det är BARA till Gul/Röd/Blå. Och Nebbig, dom där bilderna är tagna från den där filmen. Jag fick min Mew genom att göra sådär!
Vad menar du med att bilderna är tagna från filmen???
Kim, jag har inte filmat filmen. Det har någon annan gjort och sen lagt in på Internet.
Bilderna är tagna från spelet, vad annars?(Delfa @ 16/10-2004 15:00:24)(nebbig @ 16/10-2004 10:29:48)(Delfa @ 16/10-2004 09:12:59)Funkar videon eller är det fejk eller har nån testat va?
Ja.
Kim, jag har inte filmat filmen. Det har någon annan gjort och sen lagt in på Internet.
Men han som gjorde filmen tog dom där bilderna SAMTIDIGT som han gjorde filmen.(nebbig @ 16/10-2004 15:57:54)(Delfa @ 16/10-2004 15:00:24)(nebbig @ 16/10-2004 10:29:48)(Delfa @ 16/10-2004 09:12:59)Funkar videon eller är det fejk eller har nån testat va?
Ja.
Bilderna är tagna från spelet, vad annars?
Ska jag berätta hur jag vet det?
Jo när han ska flyga ifrån gubben som vill slåss så står det att han heter Whtecat.
Det står så på en bild också. Kolla själv.
Ja, då kan vi lägga ner diskussionen...
:cool: :cool: :cool: =SUPER COOL jag har mew ps fångade han med en great ball och med en kompis coolt :cool:
:cool::cool: :cool: :cool: =SUPER COOL jag har mew ps fångade han med en great ball och med en kompis coolt :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in