Vem vet det kanske blir årets mest sålda spel!?
Playboy The Mansion
Snälla rara söta ... Ni har ju inte spelat det, så ni vet ju inte vad det innehåller, då kan ni ju inte anklaga det för porrspel . Visst, de kanske de e, men det går inte att konstatera förrän man spelar det . Och om de e roligt kan du inte heller konstatera innan du spelat det . Så what's the big deal ? Det kan ju till och med vara roligt ...
Playboy, vad är det? Det är en porrtidning. Om man gör ett spel med den titeln måste det ju nästan vara porrnografiskt innehåll... Varför annars skulle mn döpa det till vad den heter?
Men joy har rätt: Never judge a book by its cover...
Joy o Claudia ni kanske inte märkt att det finns screenshots o kolla på??
Enligt dem så handlar det om porr!
Jag har sett en trailer om det och det är bara en massa sånt, så jag vet vad det är för ett spel .
Har också sett screenshots... ser helt psyko ut.....:huh:
klart det är ett porrspel, playboy är ju en porrkanal och en tidning tror jag.
Vissa här är ju riktigt roliga, ta det här t.ex."Finns det verkligen? Om det finns så ska jag inte köpa det!!! " är inte det lite onödigt? Om man inte har tänkt att köpa det så behöver man la inte fråga om det finns?
Så tycker jag.... Och visst det kan väl låta sjukt att man gör porrspel men vissa personer är tydligen såna.
PÅ Fodralets framsida är det en sån där Play boy Kanin det innebär bara en sak!
ja att det är ett porrspel
Ja, just det, kan inte vara nåt annat då...
hur kan man komma på iden att skapa ett porrspel, det är ju sjukt
Play Boy kanske sa till ett företag att skapa spel till porr farbrödrar så att play boy tjänar extra pengar.
kanske
Så här ser det ut på webhallen
finns en annan bild påwebhallen
:student: man kan inte kalla det för porrspel... egentligen är det som the sims fast med playmates... och hur många av er har inre drömt om att vara hugh hefner... allvarligt :student:
Jag har, fast en bättre version.
Vadå så det är inte en massa naket och sånt?
Fast jag såg på en trailer att dom hoppade in i en buske och gjorde det som katterna gör bakom ladan!