Jag har spöat ner kinesen på helikoptertaket.. var det sista uppdraget? man ser ett till grått episode som man inte kan trycka på.. om det var sista updraget är detta ett skitspel.. vad har jag gjort fel? :S
True Crime Streets Of La
jo, dt här spelet kan ha olika slut.(3 tror jag).när du har gjort klart tredje episoden, då måste du vara i "good cop" läget för att låsa upp dem andra episoderna där du kan spela med Nick så att spelet får ett annat slut!
Nu har ja klarat hela spelet.. tror jag iaf.. På fodralet står det att man kan spela som snoop dogg va ska ja göra för att spela som honom,?
måste skriva in en lång kod
Du måste hitta alla golden bones som finns lite överallt i spelet.Nu har ja klarat hela spelet.. tror jag iaf.. På fodralet står det att man kan spela som snoop dogg va ska ja göra för att spela som honom,?
Har sett en sån där "macka" :D vad är golden bones vad föreställer deem?
dt finns inget sånt i dt spelet <_<(Xray @ 20/10-2004 22:56:16)Nu har ja klarat hela spelet.. tror jag iaf.. På fodralet står det att man kan spela som snoop dogg va ska ja göra för att spela som honom,?
Du måste hitta alla golden bones som finns lite överallt i spelet.
Kanske inte var en macka men aja hittade nåt.. vad föreställer dessa bones? nån som kan koden :D