Jasså du... till dig? Varför skulle jag sagt det?
Jag måste bekänna... jag är från planeten Mars...
Kan du ge upp nån gång 0013? Du är patetisk!
Jasså du... till dig? Varför skulle jag sagt det?
Jag måste bekänna... jag är från planeten Mars...
Kan du ge upp nån gång 0013? Du är patetisk!
därför du gjorde det....
Jag orkar knappt svara.... Jag borde ha kopierat ett inlägg där det står "du har fel" och sedan klistrat in det sjuhundratjugoelva ggr.
Du är tröttsam 0013 och du har fel....
men du är iaf tjej
Du har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har felDu har fel......
Jag tänker inte spamma mig själv.... Ge upp 0013... du har förlorat.. så j*kla aegd!
Du ba floodar >_>
Det bevisar att du döljer nåt..... tjejen ¬_¬
Men spelar roll om det är tjej eller inte!?
Sluta "kriga" mot varandra :angry:
------------------------------------------------
Alla tjejer gilar inte bara hästar och så. Det är olika...
Men det är ju bra med flera tjejer blir medlem här. Men för det andra så är ju dom flesta av tjejerna/killarna medlem här för dom är nåt intresserade av spel, så tjejerna här är nog intresserade av spel oxå eller hur ;) ?
Juuste! Sluta upp nån gång 0013!! Du beter dig som ett barn. Men du är ju ett barn så jag kanske inte ska förvänta mig nått annat...
Du är en intelligent människa Eliax, Fuska behöver fler folk som du...
ja verkligen >_>
Dom som kan erkänna sitt kön
Vadå inte erkänner sitt kön... erkänn att du har fel 0013! Det är du som inte tror mig!!!
Jag har ej fel... Jag vet att du är tjej >_>
Stumpan, ge upp....
Han vill väll bara fightas.Jag har ej fel... Jag vet att du är tjej >_>
Det är väl så med småbarn... suck... ;)
nej.. ajg vet bara att du e tjej
Som Eliax sa, vem bryr sig om hon/han/det är kille eller tjej? >_>;
Men lilla gumman då.... gå och lek med dina dockor. De säger iaf inte emot dig...
Jag har inga dockor, men om du syftade på 0013, så okay o.O
nej hon syftade på dig
Förlåt, det var inte menat mot dig, Natsuo Sakatawa, utan mot 0013. Jag hann inte skriva färdigt...Jag har inga dockor, men om du syftade på 0013, så okay o.O