💬
Logga in
Fuska.se

Burnout 3 Vs. Midnight Club 3

40 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Köp Nfsu2 istället mycket bättre!

Mc kommer det bara till ps2??

det kommer att suga har jag hört

20 Oct 2004

Min kompis och jag brukar på MC2 spela med polis bilar på Paris banan så brukar vi köra på stora vägenv , och så har vi en kod så vi kan skjuta kulspruta och bomber. vi prejar och skjuter alla som kör för fort!! det är kul , vill MC3 nice grafik det blir asså

dt låter roligt! :lol:

om dt var 2:an, så hur bra blir 3:an? :P

Nivå 4 · Lärling

Jag har spelat Midnight Club 2 hos min kompis . Det är riktigt riktigt roligt ! 3:an är nog ännu roligare, har kollit lite närmare på det .. Burnout 3 har jag också kollat lite på, det är ett riktigt läckert spel det med . Det är ett otroligt svårt val måste jag säga .. Jag Föreslår att du provspelar det i nån spelbutik och avgör själv . För att i stort sett så är Midnight Club 3 och Burnout 3 .. Helt enkelt, väldigt bra båda två . Men en sak måste jag erkänna, efter att jag sett bilderna ni lagt ut, så tycker jag att Midnight Club 3 ser så otroligt fräscht och gött ut ... Och om det blir alltför svårt att välja, köp båda för sjuttsingen :P

Jag har spelat Midnight Club 2 hos min kompis . Det är riktigt riktigt roligt ! 3:an är nog ännu roligare, har kollit lite närmare på det .. Burnout 3 har jag också kollat lite på, det är ett riktigt läckert spel det med . Det är ett otroligt svårt val måste jag säga .. Jag Föreslår att du provspelar det i nån spelbutik och avgör själv . För att i stort sett så är Midnight Club 3 och Burnout 3 .. Helt enkelt, väldigt bra båda två . Men en sak måste jag erkänna, efter att jag sett bilderna ni lagt ut, så tycker jag att Midnight Club 3 ser så otroligt fräscht och gött ut ... Och om det blir alltför svårt att välja, köp båda för sjuttsingen :P

ja, dt e ett svårt val... :P

men vet ni om man kan hyra spel nånstans?

Nivå 4 · Lärling

Hehe :)

Hyra spel ? Naej, det är jag inte riktigt säker på om jag vet .. Men man kan ju köpa ett spel och prova det i tio dagar sedan lämna tillbaks om man inte är nöjd ? Det funkar på Game, och det är väl på sätt o vis som att hyra ett spel :P

jag frågade dt för nära mig fanns dt vart man kunnde hyra filmer och spel, men sen gick de i konkurs eller nåt

Nivå 3 · Lärling

man kan hyra tv-spel på nått ställe på internet men jag kommer inte ihåg vart

kan inte du ge någon länk???

Nivå 3 · Lärling

jag kommer ju inte ihåg vart, men det kommer som reklam på fuska.se

menar du tvspelsportalen?

Nivå 3 · Lärling

ja, så hette den

ok ska kolla

Nivå 3 · Lärling

för mig gick det inte att komma fram

men jag tror att man måste va medlemm för att kunnna hyra :angry: :(

hatar såna sidor

21 Oct 2004

jag med

och så mkt pengar har jag inte för att kunna köpa båda spelen men jag kanske kan önska mig till jul :rolleyes: :)

Nivå 3 · Lärling

ja kanske jag också skulle göra

burnout 3 äger iaf MC3 ;)

Senast ändrad:

22 Oct 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag hade nog tagit MC3!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in