jaaa... nu är det ju helg om några minuter. fest imån förhoppningsvis. isf måste jag få tag på mitt flak öl. vad ska ni göra i helgen då?
Helg - Vad Göres?
Hockeymatch på sönda i Scandinavium..Jag har ingen aning om vad ska gö imorrn iaf...
f*n, skulle ha varit på fest ikväll. Men ack, hade inte fått tag på någe krök. Så det får la bli imorron istället då.
Btw, Clint Eastwood är grymt bra; ja.
hehe, clintan är kung. vart är du från föressten Oden?
Är från stockholm, du da?
Blir att ta det lugnt och plugga lite.
Götet =)
Okey, en bit här ifrån då.
(vadå massor av inlägg i forumet idag)
hehe, så sant. detta är första gången jag vart inne på säkert 7-8 månader, så jag skrev la en 35 inlägg dag =)
Hehe, klart. Du måste ju ta igen de förlorade månaderna någon gång.
jepp. fast jag stör mig på alla småglinen här inne. sist blev jag bannad två gånger för att jag var för "grov i munnen" typ. du känner inte för att börja hänga på ett roligare forum? kan tipsa dig om ett på pm eller nåt
Ja varför inte, är kör ett PM bara.
PM låter som en bra ide eftersom det bara är ni som snackar i denna urspårade tråd... <_<
håller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget!
det ska komma från rätt käft.Du har ju själv 4 varningarhåller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget!
ska väl lyssna på musika...
Fest, LAN, sova, va med polarna eller ta det lugnt med bruden..det e något av dethär som jag ska göra..
äntligen har det kommit in lite fol i tråden. sen får väl jag prata med vem f*n jag vill om ingen annan är online eller?
jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_<
Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<)
passar inte direkt med avan :lol: