Waluigi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag Kan inte klara Bowser i Storymode När han Är En jättebowser hur gör jag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Först ska du akta dej för alla de där kloten han kastar. Sedan försöker du göra så att han sprutar eld på i alla fall ett av kloten. Sedan tar du upp ett av kloten han sprutat eld på :evil: och när han kastar ett till klot så blir det ju någon grej... :rolleyes: Den ska du i alla fall hoppa över med klotet och sedan går du fram till Bowser, :medieval: hoppar och kastar iväg det på honom och sedan gör du om det tills du klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 MEN HALLÅ, JAG HAR OCKSÅ SAMMA PROBLEM SOM WALUIGI ATT JAG VÄNTAR TILLS STENARNA ÄR LYSANDE SAKER OCH JAG KASTAR PÅ HONOM MEN DET FUNKAR INTE!!!!!!!!!!!!!! :angry: <_< :angry: <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 oj, där skämde jag ut mig totalt.... :mellow:....det funkade ju när jag prövade igen.... :wacko: :blink: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Först ska du akta dej för alla de där kloten han kastar. Sedan försöker du göra så att han sprutar eld på i alla fall ett av kloten. Sedan tar du upp ett av kloten han sprutat eld på :evil: och när han kastar ett till klot så blir det ju någon grej... :rolleyes: Den ska du i alla fall hoppa över med klotet och sedan går du fram till Bowser, :medieval: hoppar och kastar iväg det på honom och sedan gör du om det tills du klarat det. 3 st klot krävs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Först ska du akta dej för alla de där kloten han kastar. Sedan försöker du göra så att han sprutar eld på i alla fall ett av kloten. Sedan tar du upp ett av kloten han sprutat eld på :evil: och när han kastar ett till klot så blir det ju någon grej... :rolleyes: Den ska du i alla fall hoppa över med klotet och sedan går du fram till Bowser, :medieval: hoppar och kastar iväg det på honom och sedan gör du om det tills du klarat det. nej,5 st krävs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg