ja kanske
Playstation 2
de säger ju dt..
Aqua blue är pyttelite sämre än silver fläkten låter lite mer.
Lägg tre stycken Gamebuy advance sp bredvid varandra så får du storleken på den nya ps2:an. Väger mindre än ett kilo. Ps2 har gått bantnings kurs...
Ett nytt Ps2 har algrig hört talas om.
Jippie 500 inlägg jippie :cool: :cool: :gitarr: :kung: :kung:
... menar silvern. Den är väl ny, eller?
den nya ps2 har ingen inbyggd fläckt
vilken e den aqua blue som ni snackar om??? :huh: :zzz:
det är ett blått ps2.
har aldrig hört talas om..?
e dt mindre än den normala ps 2?
det kommer ett nytt PS2 i november eller december den går snabbare tystare är mindre och har inbyggt online! dden verkar bra!!!!!!!!!!
Om du vill ha nån skilnad köp det nya PS2 grymare och inbygd internet i mycket skönare grafik och 10 gånger mer snabbare än Vanliga ps2
har den inbyggd internet också. finns att köpa på ginza
för dt första e att ha internet i ps e totlat onödigt, för dt andra så e dt även onödigt att köpa den om han har redan en ps2Om du vill ha nån skilnad köp det nya PS2 grymare och inbygd internet i mycket skönare grafik och 10 gånger mer snabbare än Vanliga ps2
Men jag vet ´men om nån vill typ köpa silver så är det bättre att köpa den där lilla.plus om man inte har ps2 ska man köpa den nya.Internet Pffffff.... det är ´ju en av det bästa som finns.(Shark @ 28/10-2004 14:37:44)Om du vill ha nån skilnad köp det nya PS2 grymare och inbygd internet i mycket skönare grafik och 10 gånger mer snabbare än Vanliga ps2
för dt första e att ha internet i ps e totlat onödigt, för dt andra så e dt även onödigt att köpa den om han har redan en ps2
ja men på ps 2??
jag har silver och jag e nöjd med den :) :visslar: :visslar: :visslar:
jag har den svarta