💬
Logga in
Fuska.se

Playstation 2

37 svar · startad

ja kanske

de säger ju dt..

Aqua blue är pyttelite sämre än silver fläkten låter lite mer.

Lägg tre stycken Gamebuy advance sp bredvid varandra så får du storleken på den nya ps2:an. Väger mindre än ett kilo. Ps2 har gått bantnings kurs...

Ett nytt Ps2 har algrig hört talas om.

Jippie 500 inlägg jippie :cool: :cool: :gitarr: :kung: :kung:

... menar silvern. Den är väl ny, eller?

27 Oct 2004

den nya ps2 har ingen inbyggd fläckt

vilken e den aqua blue som ni snackar om??? :huh: :zzz:

det är ett blått ps2.

har aldrig hört talas om..?

e dt mindre än den normala ps 2?

det kommer ett nytt PS2 i november eller december den går snabbare tystare är mindre och har inbyggt online! dden verkar bra!!!!!!!!!!

Om du vill ha nån skilnad köp det nya PS2 grymare och inbygd internet i mycket skönare grafik och 10 gånger mer snabbare än Vanliga ps2

har den inbyggd internet också. finns att köpa på ginza

28 Oct 2004

Om du vill ha nån skilnad köp det nya PS2 grymare och inbygd internet i mycket skönare grafik och 10 gånger mer snabbare än Vanliga ps2

för dt första e att ha internet i ps e totlat onödigt, för dt andra så e dt även onödigt att köpa den om han har redan en ps2
29 Oct 2004
(Shark @ 28/10-2004 14:37:44)

för dt första e att ha internet i ps e totlat onödigt, för dt andra så e dt även onödigt att köpa den om han har redan en ps2

Men jag vet ´men om nån vill typ köpa silver så är det bättre att köpa den där lilla.plus om man inte har ps2 ska man köpa den nya.Internet Pffffff.... det är ´ju en av det bästa som finns.

ja men på ps 2??

Trådstartare #37

jag har silver och jag e nöjd med den :) :visslar: :visslar: :visslar:

Senast ändrad:

30 Oct 2004

jag har den svarta

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in