💬
Logga in
Fuska.se

Basket?

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Nån annan här än jag som diggar basket?

Det sämsta jag vet.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Det sämsta jag vet.

Har sån fet lust att knäa dig mellan bena.

vadå du bestämer väl inte vad herr.kaio ska tycka du frågade ju.jag gillar basket brukar köra basket i vår skolgård vi har en basket plan och i min gård.

Nivå 0 · Nykomling

Jag gillar det...

Nivå 0 · Nykomling

Ganska skoj ibland

Nivå 0 · Nykomling

nej det jör jag inte för att den sporten suger päron knopp!

Nivå 0 · Nykomling

Ja, jag spelar basket också. Mkt rolig sport.

(Gaketi @ 17/10-2004 15:39:54)

Det sämsta jag vet.

Har sån fet lust att knäa dig mellan bena.

Jag skulle gärna vilja pressa ut dina ögon med fingrarna.

kul ibland men inte bästa jag vet

Jag skulle gärna vilja pressa ut dina ögon med fingrarna
vad bra kompisar ni har blivit :P http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/drowned/argue.gifhttp://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/AR15firing.gif

*ironisk*

Senast ändrad:

20 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

vadå du bestämer väl inte vad herr.kaio ska tycka du frågade ju.jag gillar basket brukar köra basket i vår skolgård vi har en basket plan och i min gård.

Lägg dig inte i lillen ;)

Vår ensak..

22 Oct 2004
(Gaketi @ 20/10-2004 18:25:08)

Lägg dig inte i lillen ;)

Vår ensak..

Ska du säga du är ju som en liten fjutefnask så när du frågar svara alla men sen får du 100 % Minus grader.
Nivå 0 · Nykomling

Jag är egentligen en naturbegåvning inom basket. Jag är lång, jag är snabb och jag är stark. Men, man kan ju inte träffa den där jäkla korgen..Ska jag bara vara lite effektivare skulle jag varit hur bra som helst.

23 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Föredrar fotboll.. Men förut när jag var ganska bra på basket så satte jag 15 straffar i rad. Det var väl helt okej?

25 Oct 2004

Basket är bäst/cool! :cool: Basket regerar! :kung:

Nivå 0 · Nykomling

Basket är bästa sporten!! Fotboll bara massa divor som springer runt och ska se snygga ut framför kamrorna.

Basket är bästa sporten!! Fotboll bara massa divor som springer runt och ska se snygga ut framför kamrorna.

Hahahahahhahaha fotboll är världenspopuläraste sport och när det är basket matcher är det så tyst.om jag fattar inte varför man driver med bollen i handen för att kasta upp den i en liten papperskorg :blink:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in