Min gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!!
Gubbar Som Fastnar
ne vet jag har har samma problem men jag vet inte vad jag ska göra
Jag tror det är ett bugg. Men kolla på www.thesims2.se där kanske du kan få ett svar för där handlar hela sidan om The Sims 2.
Det är säkert ett fel i spelet, har aldrig hänt mig.
inte mig heller men hört att det finns många buggar i spelet av folk.Det är säkert ett fel i spelet, har aldrig hänt mig.
Move_objects on funkar på thesims2 men annan stavning skriv Help för att få rätt stavning när du tryck på Ctrl+Skift+CMin gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!!
Skriv aging offMin gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!!
P.S.kanske inte rätt stavning, khärolla
men skriver du rätt då?
det ska va moveObjects on
aging koden gör så att dom slutar åldras