jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o :huh: läskigt :blink:
Nåt Ja Tycker E Konstigt
it is the curse of the black pearl...
HAHAHA vad lite dom som du ser har skrivit!
1. Användaren har bytt namn?jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o :huh: läskigt :blink:
2. Användaren skriver bara i några "Kategorier", t.ex. X-box, PS2, NGC eller annat som du inte kollar i?
3. Du är inte särskilt aktiv?
1. ja(# 21 @ 19/10-2004 20:36:06)jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o :huh: läskigt :blink:
1. Användaren har bytt namn?
2. Användaren skriver bara i några "Kategorier", t.ex. X-box, PS2, NGC eller annat som du inte kollar i?
3. Du är inte särskilt aktiv?
2. ja
3. ja - fast ja e inne typ varje dag
om du e inne varje dag, hur sakta skriver du???
Fåna dig inte... <_<HAHAHA vad lite dom som du ser har skrivit!
Det kan också vara så att denhär användaren inte har varit innne på ett tag utan förlorat intresse för sidan men sedan kom till baka
han fånar sig inte <_<(nebbig @ 20/10-2004 15:24:55)HAHAHA vad lite dom som du ser har skrivit!
Fåna dig inte... <_<
Nej, juste. Nebbig e bara sotis :lol:
Nej, jag är inte "sotis" på dig för att du spammar, nej...Nej, juste. Nebbig e bara sotis :lol:
Jo du är jätte sotis :D
Jag fick lust att skriva en kommentar men hoppade den. Eller... varför inte?
Grabbs picks a fight...
Sen så undrar jag, meningen med livet... er, tråden? Sen finns det folk som jag som skriver bara i allmänt och får därför inga som helst ökning på min inläggslista. Skrev i Söndags över 50 inlägg men bara 2 i andra ämnen. Det ser man inte på statusen.... ;)