💬
Logga in
Fuska.se

Nåt Ja Tycker E Konstigt

12 svar · startad

jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o :huh: läskigt :blink:

it is the curse of the black pearl...

Nivå 0 · Nykomling

HAHAHA vad lite dom som du ser har skrivit!

Nivå 0 · Nykomling

jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o :huh: läskigt :blink:

1. Användaren har bytt namn?

2. Användaren skriver bara i några "Kategorier", t.ex. X-box, PS2, NGC eller annat som du inte kollar i?

3. Du är inte särskilt aktiv?

(# 21 @ 19/10-2004 20:36:06)

jo ibland när ja tittar i trådar o sånt så ser ja nån me ett namn ja aldrig sett här förr, osså tittar ja på hur många inlägg dom skrivit då e d ty 1000 till 3000 : :o  :huh:  läskigt  :blink:

1. Användaren har bytt namn?

2. Användaren skriver bara i några "Kategorier", t.ex. X-box, PS2, NGC eller annat som du inte kollar i?

3. Du är inte särskilt aktiv?

1. ja

2. ja

3. ja - fast ja e inne typ varje dag

20 Oct 2004

om du e inne varje dag, hur sakta skriver du???

Nivå 0 · Nykomling

Fåna dig inte... <_<
Nivå 0 · Nykomling

Det kan också vara så att denhär användaren inte har varit innne på ett tag utan förlorat intresse för sidan men sedan kom till baka

(nebbig @ 20/10-2004 15:24:55)

Fåna dig inte... <_<

han fånar sig inte <_<
Nivå 0 · Nykomling

Nej, juste. Nebbig e bara sotis :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Nej, juste. Nebbig e bara sotis :lol:

Nej, jag är inte "sotis" på dig för att du spammar, nej...
Nivå 0 · Nykomling

Jo du är jätte sotis :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag fick lust att skriva en kommentar men hoppade den. Eller... varför inte?

Grabbs picks a fight...

Sen så undrar jag, meningen med livet... er, tråden? Sen finns det folk som jag som skriver bara i allmänt och får därför inga som helst ökning på min inläggslista. Skrev i Söndags över 50 inlägg men bara 2 i andra ämnen. Det ser man inte på statusen.... ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in