💬
Logga in
Fuska.se

Soul Calibur Lr Hur D Stavas

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

1 . är det värt att köpa

2 . kan man spela och få Levels som i Final fanatsy o lära sig Skills elle rvad man ska säga

3 . kan man spela Multiplayer (2Players)?

4 . kan man spela Co-op ? när amn teamar ihopp ?

Tacksam för svar // ^_^

Jag snackar om "Soul Calibur 2" PS2

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ingen aning. Men om det är så köper jag det mer än gärna! Finns så få PS2 spel med multiplayer möjligheter. Som är roliga alltså. Men jag trodde soul calibur bara var ett beat 'em up?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

:visslar: vad vet ja :(

21 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt .

Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;)

Värt att köpa ? Javisst !

Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :)

Nivå 0 · Nykomling

har hört talas om spelet, är det roligt

22 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt .

Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;)

Värt att köpa ? Javisst !

Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :)

Co-op . Cooperative , När man går typ jag o en kompis i team o få levlar :) :visslar:
23 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

så det var de du mena

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Kan man kö d :P?

Nivå 0 · Nykomling

Det är skitkul, och man kan gå upp i levlar och man kan köra multiplayer..

24 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

vilka multiplayer mods?

Nivå 0 · Nykomling

Mot varandra och sen vet jag inte om det finns med varandra...

25 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

det finns team men man kan inte co.op

Nivå 0 · Nykomling

mmm, det stämmer nog.

Nivå 0 · Nykomling

Spelet är kul men köp det inte för dyrt :huh: Jag köpte det för 499kr och det är det inte värt :ph34r:

26 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är väll inte så dyrt nu, inte om man beställer på internet. när det var nytt så var det nog ganska dyrt

Nivå 0 · Nykomling

På webhallen kostar det bara 179:-

Nästan ingenting rent ut sagt, fast när jag köpte mitt på webhallen så var det rea och då fick jag det för 129:-

Hehe

30 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag fick mitt för 200 nytt :P

Nivå 0 · Nykomling

1. Kanske jag säger inget för att alla tycker olikt ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in