💬
Logga in
Fuska.se

Fruktansvärt

31 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Men i alla fall Jobbstraff och stränga saker i Fängelset inte bara sitta på sin säng och framför tv.n

Okej, inte dödstraff. Skickade ett mejl till stadsministern för någon vecka sen. Klagade på poliserna, dom har inte pistoler!!!
Nivå 11 · Veteranfuskare

Är man psykiskt störd ska man få vård, inte dödstraff.

Psykist vård och livsstid. Dödsstraff är helt onödigt. I usa har det varit flera dömda till mord fast dom varit oskyldiga. Den där kvinnan var en lärare i skolan. Sen så låsde dom dörrarna i skolan så att ingen kunde komma in. Det var nån kille i Jakobsberg som lurade barn i sinn bil. Alla sa att det var en blå saab, så några av mina kompisar blev förfölda av en blå saab när dom skulle sälja bingolotter till sitt fotbollslag. Fast dom cykldade ifrån honom. Den där mannen/kvinnan borde dömas till livsstid och psykiskt vård. När det här händer känns det alltid i magen på mig. På tåget såg jag en kille som grät lite. Han såg ut som en invandrare. Det kan vara nån skinhead som hatar alla invandrare. Som den där killen blev knivhuggen i sollentuna eller det var. När jag skulle gå hem efter skolan kändes det lite ni vet.

23 Oct 2004
Nivå 4 · Lärling

Vadå vård? De rymmer ju från vården!! "Vi kan ju inte hålla dem instängda..." Nehe, varför är dem där över huvudtaget då? För att de slapp fängelse!!!

Hårdare straff, men inte dödsstraff! Vad skulle det resultera i? Öga för öga? Bättre att dem sonar för sina brott i resten av sina liv i fängelse...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man ska få hjälp..

Sitta inne i ett vårdhem resten av livet..

Nivå 4 · Lärling

Eller så gör man som CIA i USA. Man hjärntvättar dem! Och på nätterna får de lyssna på band: Jag ska vara snäll, jag ska vara snäll, jag ska vara....

Nivå 11 · Veteranfuskare

CIA gör ej så >_>

FBI kanske du menar

Nivå 11 · Veteranfuskare

Eller så gör man som CIA i USA. Man hjärntvättar dem! Och på nätterna får de lyssna på band: Jag ska vara snäll, jag ska vara snäll, jag ska vara....

Fö faen..

8-åringen som dog var min kompis kusin.

Var det din också min med.Dem bor i Bredäng.

24 Oct 2004

Den killen som är min kompis heter Nader, din?

Jag har många kompisar .jag har en som heter ayman en bilal en hadi och jag tror jag känner nader.

Han borde få dötts straff kolla Här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in