💬
Logga in
Fuska.se

Nerladdnings Förbud

63 svar · startad

Tex. Om man säger att en server är 24/7 betyder det att servern är på utan stopp. Alltså server är på 24 timmar och 7 står för 7 dagar/1 vecka.

Tex. Om man säger att en server är 24/7 betyder det att servern är på utan stopp. Alltså server är på 24 timmar och 7 står för 7 dagar/1 vecka.

ok ;)
Nivå 1 · Novis

det diskuteras i USA.........

29 Oct 2004
Nivå 1 · Novis

diskuteras det i USA!!?

(Shark @ 28/10-2004 18:32:59)

ok ;)

Jag vet att jag gjorde det krångligt, en lite enklare beskrivning.

Hur många timmar per dag/Hur många dagar i veckan :D

Nivå 1 · Novis
(Xray @ 29/10-2004 10:56:51)
(Shark @ 28/10-2004 18:32:59)

ok ;)

Jag vet att jag gjorde det krångligt, en lite enklare beskrivning.

Hur många timmar per dag/Hur många dagar i veckan :D

jag fattar inte?? :huh:

24/7 betyder att...

Nånting är/Någon gör något hela tiden, 24 står för 24 timmar per dag, och 7 står för 7 dagar i veckan, men jag går inte in mer på det här nu.

Nivå 1 · Novis

24/7 betyder att...

Nånting är/Någon gör något hela tiden, 24 står för 24 timmar per dag, och 7 står för 7 dagar i veckan, men jag går inte in mer på det här nu.

okej (fattar halft) men det är ok...

Ja e säker på att alla (data-)tonåringar har laddat ner nåt olagligt genom internet

och tack för svaret på vad 24/7 e, jag täbkte nyss göra en thread o fråga ;)

Används mycket i Ragnarok Online (Spelade). Det var där jag lärde mig var det var.

Nivå 1 · Novis
ja typ vad för olagligt?

Musik, filmer och sånt är vanligast.

Nivå 1 · Novis

Musik, filmer och sånt är vanligast.

vilken ungdom bryr sig om de???

Eh, jag och de flesta, en anann fråga, hur gammal är du?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

11 år eee?? varför undra?

De flesta mellan 11+ brukar ladda ner musik.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
ja! jag gör inte de jag bryr mig inte om att ladda ner filmer eller låtar m.m bara steam o sonna saker...
Nivå 4 · Lärling

jag e 14 år och jag laddar ner allt möjligt men jag vill inte skriva om det för då får jag en varrning och det villjag inte

Nivå 1 · Novis

jag e 14 år och jag laddar ner allt möjligt men jag vill inte skriva om det för då får jag en varrning och det villjag inte

är det då filmer o sont???

Jag laddar inte bara ner den typen av filmer, men när jag kollar på sånna filmer så brukar jag kolla direkt på sidan, de flesta förstår vad jag talar om ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in