💬
Logga in
Fuska.se

Gta Sa

28 svar · startad

Trådstartare #1

Om man tex. bokar sitt gta sa på cdon.com eller webhallen.com får man det den 29:e eller skickas det den 29:e??? :blink:

jag tror att då sickar den dagen spelet släps.. :huh: http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/ed/wink2.gif

Tja, affärerna får ju spelen på release dagen . Leveransen hem kan ta längre tid . PÅ Game tex så ringer dom på release dagen (Om man nu förbokat det) och så får man åka dit å hämta det, på release dagen .

nu e det väl bara 5 dagar kvar tills ni får det?

jag lovar det äger

24 Oct 2004

jag har förbokat gta san andreas på webhallen och där stog det att det skulle skickas den 28 oktober

ja får det på Måndag :D inte denna men Nästa :D:D:D ska lätt spela hela dagen om d e kul :D:D

Trådstartare #7

Jag tror med dom skickar det dagen innan...

26 Oct 2004

det gör de ju för mig

Trådstartare #9

Mmmm, fast jag har bokat på cdon.com men det borde vara samma för alla leverantörer!...det tror jag iaf.

ska köpa den i affären..

Trådstartare #11

Det skulle jag nog med gjort men jag kunde inte hålla mig...

jag var tvungen att förboka spelet för där de säljer det bästeller de inte hem så många spel

Trådstartare #13

kan tänka mig det, internetbutikerna massbeställer nog hem spel!

antingen så ska jag köpa den själv eller så önskar jag den på jul...men dt får nog vara mc3... :P :rolleyes: ^_^

Trådstartare #15

Vad menar du?

27 Oct 2004

ja, jag menar att jag kanske ska önska sa vid jul, men kan inte vänta ¨så långt, så jag köper sa, och mc 3 önskar jag mig vid jul

är det inte bättre att köpa gta san andreas först. de kommer va skitroligt

ja sa ju dt! <_< :D :bah:

Trådstartare #19

Ok, nu fattar jag...

vaddå fattar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in