💬
Logga in
Fuska.se

Red Fire och Green Leaf

7 svar · startad

Nivå 2 · Novis Guldig Mjö
Trådstartare #1

pokemon Red Fire och Green Leaf är nygamla pokemon spel omgörningar av pokemon Red och Green det är ungefär samma MEN grafiken är som Ruby/Sapphire, man kan byta med Ruby/Sapphire och man kan koppla upp båda till Pokemon Colosseum på Gamecube...

Trådstartare #2

Släpps i Japan Januari 2004....

Nivå 1 · Novis

menar du att det "red fire" och "green leaf" är "röd" och "blå" om man ska uttrycka sig så?

Nivå 5 · Fuskare

Fire Red och Leaf Green, och det är röd/blå(grön), den kanske skulle komma Water Blue istället för Leaf Green eftersom grön bara släpptes i Japan.

16 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

a det e rätt.. hehe minvän har green fast jag hade blå fast stulen alltså den blev stulen inte stjäla spel ^^''

vore bättre om alla nya spel som greenleaf waterblue fire red sapphire och ruby vore som krystal för alla pokemon rörde sig. trodde att det va så med i ruby fst de gjrode bara 2 mto 2 battle.

är alla fall nöjd med ruby och sapphire.

Trådstartare #6

jag vet att flera här har vetat det, jag skriver det för att vissa tror tex att man kan komma till Hoenn, Johto på Fire Red och Green Leaf / Blue Water men det kan man inte! :|

17 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

mm det e bara en vanlig blå röd och grön pkn sple fast bättre grafik :)

18 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
mm det e bara en vanlig blå röd och grön pkn sple fast bättre grafik :)

men det åste väl finnas något annat! annars kan man lika gärna använda ett blå eller röd! :new_microwave: jag har väntat och väntat och så är det som röd! BUUUU! jag funderar på att ta självmord!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in