Hoppa till innehåll

Besök.


Offline
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

Imorgon så får vi i skolan besök av en kille som heter Emrich Rooth, en kille (gubbe) som har vart i ett koncentrationsläger. det ska bli spännande att få höra hans histora, jag ska berätta den imorgon :)..och nu undrar jag om ni har/ska ha ett sådant besök.

låte konstigt...

 

ska han döda alla i din skola eller???lol :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vafan tror du? självklart. han ska döda oss allihopa. tänk lite innan du kommer med idiotiska frågor ffs..<_<

 

Han är en tysk Jude som har vart i ett koncentrationsläger. vet ni vad det är? det är ett ställe där man placerade Judar. som ett fängelse..om dom hade otur så förflyttades dom till ett förintelseläger..

Då packades dom in i ett tåg och åkte till Polen där de 5 förintelselägren fanns. och när jag säger "åkte tåg" så menar jag inte att dom hade fina platser osv. Judarna packades in i tåget så trångt att ungefär hälften dog under resan.

Detta är en allvarlig sak. jag trodde att det fanns någon med en hjärna som fattade hur allvarligt detta är. men tydligen så finns det bara omogna idioter här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

vafan tror du? självklart. han ska döda oss allihopa. tänk lite innan du kommer med idiotiska frågor ffs..<_<

 

Han är en tysk Jude som har vart i ett koncentrationsläger. vet ni vad det är? det är ett ställe där man placerade Judar. som ett fängelse..om dom hade otur så förflyttades dom till ett förintelseläger..

Då packades dom in i ett tåg och åkte till Polen där de 5 förintelselägren fanns. och när jag säger "åkte tåg" så menar jag inte att dom hade fina platser osv. Judarna packades in i tåget så trångt att ungefär hälften dog under resan.

Detta är en allvarlig sak. jag trodde att det fanns någon med en hjärna som fattade hur allvarligt detta är. men tydligen så finns det bara omogna idioter här.

du, jag fattade visst... <_<

 

men dt e ju fruktansv värt!hur klarade han dt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...