;) Jag har tryckt på ~ och på § men inget händer e det nåt fel på mitt spel eller???
Hur Får Man Upp Konsolen?
Prova med med F knapparna.
den funkar inte i singel player. jag har iaf inte fått fram den.;) Jag har tryckt på ~ och på § men inget händer e det nåt fel på mitt spel eller???
men min kompis fick fram den då han tryckte på den knappen i singel player
Du måste göra såhär:
To enable codes start the game using the command line parameter
+set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0
Do this by creating a shortcut on your desktop and right clicking the shortcut icon and editing the properties to look like
C:\Call of Duty\CoDSP.exe" +set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0
Now start the game and during gameplay open the console with the ~ key and enter a code below
Det där vara ganska så mycket man behövde göra för att kunna fuskaDu måste göra såhär:
To enable codes start the game using the command line parameter
Do this by creating a shortcut on your desktop and right clicking the shortcut icon and editing the properties to look like
C:\Call of Duty\CoDSP.exe" +set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0
Now start the game and during gameplay open the console with the ~ key and enter a code below
Äh, det är väl inte så svårt...
det dåg klydigt ut men det e nog inte klyddigt
:student: :D TACK!!!!!
Fungerade det efter att du gjort det som Xray sa eller?
Ja
men var *** ska man skriva
på genvägen
jag har prövat i allt
P.S. JAG VET FÖR F*N ATT DET ÄR I GENVÄGEN
Du gör som i alla spel...
----------------------------
H-klicka på genvägen -> Egenskaper -> Mål
Lägg till det du skall skriva efter ".exe" i Mål-raden.
Exempel-> Mål: C:/Spelmapp/spel.exe +det +du +vill +skriva
----------------------------------------------------------------------------------
Du kan även skriva in det i "Kör", men då måste du även starta spelet med Kör varje gång du vill använda kommandona.
Exempel-> Startmenyn -> Kör -> C:/spelmapp/spel.exe +det +du +vill +skriva