Vart kan man skaffa bottar???Skulle gjärna vilga ha det...
Eller kan man ens ha det?
Vart kan man skaffa bottar???Skulle gjärna vilga ha det...
Eller kan man ens ha det?
Kan du ge någon direktlänk???Dvs, att man trycker på den så kommer det upp kör spara avbryt.
Jag har installationsfilen på datorn så jag laddar upp den så du kan ladda ner den, kommer snart. Det tar några minuter...
ftp://ftp.tnib.de/pub/games/pod25ins.exe
ftp://ftp.tnib.de/pub/games/podbot26_src.zip
Någon av de, de är PODBots sida som har lagt ut de här länkarna.
Kan du lägga upp setup filen?Jag har installationsfilen på datorn så jag laddar upp den så du kan ladda ner den, kommer snart. Det tar några minuter...
Den föstalänken är till 1.5 Den andra vet jag inte
Men vilken knapp trycker man ens på för att få upp listan med menyerna för botarna?Kom ihåg! Det ska vara till 1.6
Starta cs1.6 sen new game sen så står det Pods eller något där under har jag för mig :)
Men orka pod bots..Gör med Zbots istället.Http://www.google.se, google is your friend!
Men lägg upp en direktlänk til instalations filen eller zip filen.
Jag vill ha bottar som man inte behöver ha steam.
Jag läste på en sida att PODBot inte funkar till 1.6, och för att starta PODBot ska man ta, Play CS > LAN Game > Create Game och fylla i där.
Ja, men det är inte till 1.6
OkejOkej, jag googlar åt dej :| Kommer tillbax snart :P
Jag äger. http://www.team-8bit.net/site/modules.php?...tle=Zbots%201.6 och så trycker du på [Télécharger ce fichier maintenant!] I know french :) (NOT)
Tack för du gav mig länken gd...MEn dom va ju g*n as bra.
tryck på H sen någonstans så kan du ställa in svårigheten..
Som svar på ovan: Eller i konsolen bot_difficulty 0 (man kan ha till 4 tror jag, 0 = lättaste) * kanske inte stavas difficulty:P
Gd, hur får man det till att visas i menyn?
Vilken, Vad, Hur, När? :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in