💬
Logga in
Fuska.se

The Sims 2

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej jag har en killsim som har fullt i logic men han blir aldrig gravid med en alien.

Jag kollar i teleskopet på nattetid. Men ingenting händer. Har försökt flera gånger.

Måste man göra något mer eller? :huh:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Men snälla du, killar kan ju inte bli gravida :P

Du måste ha en tjej och en kille,gör så båda vilar i sängen var sedan killen/tjejen och sedan tryck på det motsatta könet och tryck på "Kela" sedan trycker du igen på simmen och sedan "Försök skaffa barn"..............

Senast ändrad:

31 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

MEN ÅÅÅ! Jag vill ju FÖDA en alien!Det är bara killar som kan föda dem genom att kolla i teleskop.Men vet någon hur man gör.

Nivå 0 · Nykomling

har för mig att det gäller att du måste stå där under tre speciella timmar på dygnet, och om jag inte minns helt fel så är det typ 22.00-01.00.

Men jag kan ha fel. Kolla gamefaqs.com.

eller här

1 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vilket kvarter är du i? Det är typ lättast i Uddaholm/Strangetown. Om du spelar lite med familjen Nyfiken där så föder en av killarna ett alienbarn ^^. Också var det typ lättast på natten...Haha *flumm*

5 Nov 2004

går det inte på andra ställen ?

är det inte så att när killen blir bortförd, så blir han liksom infekterad, så d blir en laien bebis när dom *host* gör barn *host*

6 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

är det inte så att när killen blir bortförd, så blir han liksom infekterad, så d blir en laien bebis när dom *host* gör barn *host*

Nej den blir gravid.

har det hänt dig någon gång ?

Nivå 0 · Nykomling

alien barn e skitgrymma..

hur tusan kan en kill-sim föda..

8 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

har det hänt dig någon gång ?

Nej men jag har läst om det på thesims.se så det stämmer nog tror jag
Nivå 0 · Nykomling

hur tusan kan en kill-sim föda..

kejsarsnitt :D nee.. men det typ bara: Ajaajjajaj.. och så kommer barnet.. typ.
Nivå 0 · Nykomling

Kan man ha alien barn också ja måste skaffa mej det nån gång!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in